Treceți la conținutul principal

Parfum Jeanne en Provance Pivoine Feerie

Moșul a venit mai devreme!!!

Dacă vă mai amintiți de wishlist-ul de Crăciun de aici, printre primele dorințe era ca Moșul să îmi aducă un parfum de la Jeanne en Provance, mai exact Pivoine Feerie. Și se pare că am fost cuminte anul acesta, căci darurile vin înainte de 24 decembrie.



De ani buni îmi doresc un parfum care să aibă pompiță pentru pulverizare. Mă duc cu gândul la regi și regine, mai exact la Franța lui Ludovic al XIV-lea și a Mariei Antoineta...




Eleganța, feminitatea, misterul și frumosul erau la loc de cinste și cu certitudine mi-ar fi plăcut să trăiesc în acele vremuri (desigur, în familie de nobili, pentru a putea beneficia de toate plusurile) și să mă bucur de bonomia de atunci.

Sticluțele de parfum, pudrierele, bijuteriile erau personalizate, să se potrivească mânușă cu cea care urma să le devină "proprietară", fiecare familie avea semnul ei distinctiv și petrecerile aveau o notă aparte, dominată de frumos și eleganță.

Cu siguranță vorbește melancolia din mine, dar mi-ar fi plăcut măcar puțin să "gust" din acele vremuri.





Revenind însă la parfumul pe care îl vroiam atât de mult, pe lângă faptul că are pompița aceea super drăgălașă, miroase divin și este fabricat în Franța!

Ca și note, bujorul este cea de vârf, violetele sunt note de mijloc, iar notele de bază sunt vanilia și moscul. O adevărată desfătare a simțurilor.

Cu adevărat e un parfum ca o bijuterie și îi stă tare bine la mine în brăduț!


Deja l-am încercat, îmi place că persistă destul de mult timp, ambalajul este de-a dreptul dulce ca o bombonică și vine și cu căpăcel (pe lângă pompița de pulverizare).

Dacă vă place și vouă și aveți pe acasă o doamnă sau domnișoară mare iubitoare de parfumuri, frumos și vintage, acesta ar fi un cadou ideal pentru ea.

Îl puteți găsi în magazinele DM, pe site-ul http://jolee.ro/ sau în Constanța în magazinele Parfums de Provence. 

Parfumul vine în sticluță de 50 de ml, iar prețul variază în funcție de magazinul de unde alegeți să îl achiziționați.

Voi ce parfum ați vrea sa găsiți sub brăduț?

Comentarii

  1. Numai cand am citi si i-am simtit mirosul. Cred ca este de vis.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa vina primavara sa il port cum se cuvine. Si ce e cel mai frumos la sticluta aceasta e faptul ca e reincarcabila.

      Ștergere
  2. pacat ca nu putem mirosi parfumul prin ecranul telefonului. cred ca miroase divi 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imagineaza-ti o dimineata de primavara cu roua pe frunze, cu razele soarelui ivindu-se timid si mangaind petalele de bujori. Cam asa este si parfumul asta- simfonie de primavara.

      Ștergere
  3. Cred ca este de vis. Si eu imi doresc un parfum cu pompita

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se gasesc tare greu. Iar unele sunt foarte scumpe... acesta miroase frumos, e dulce ca o bombonica si are si un pret minunat! Ca sa nu mai vorbim ca apartine uneia dintre cele mai prestigioase case de parfumuri din Franta.

      Ștergere
  4. parfumul cu pompita te duce cu gandul la printese ,la alte vremuri ,sunt parfumuri scumpe si fine in general

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac pentru ca sunt altfel fata de ce se gaseste acum pe piata. Acesta nu a fost atat de scump. Pentru 50 de ml, pretul este de aproximativ 60 de lei, in functie de unde e achizitionat (online sau magazin).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Părerea mea despre produsele Cien la o lună de la testare

Deși am mai povestit despre produsele Cien  aici  și  aici , postarea de astăzi este dedicată întregului pachet primit spre testare. La aproximativ o lună de când am început să mă delectez cu aceste produse, pot afirma că deja mi-am făcut o părere și vă pot spune sincer ce cred eu despre ele. A se observa că gelul de duș e folosit intens- de la baie la pozat, că așa îi șade bine unui produs bun! Preferatele mele au fost crema de mâini și gelul de duș, pentru că hidratează pielea în profunzime, se absorb repede în piele și au un miros proaspăt, discret, pe care îl ador. Pot afirma că am devenit dependentă de aceste două produse, nu mă pot abține să nu le utilizez. Uneori chiar am impresia că inventez motive de a face duș, doar așa, să mă mai bucur puțin de mirosul plăcut al cremelor și de pielea fină, moale și bine hidratată- aproape ca a unui bebeluș. În ceea ce privește cremele de față, sunt mulțumită de ele, în ceea ce privește hidratarea sunt ok, lasă tenul catifelat, î

Cien Q10 cream

Vă povesteam acum câteva zile că am avut plăcerea de a fi selectată de  BuzzStore  și  Lidl  să particip la campania de testare  Cien . Dacă  gelul de duș  este preferatul meu, nici cremele Cien Q10 nu se lasă mai prejos! Și pentru că îmi place să vă încânt și cu câte un știați că, înainte de a îmi spune opinia despre Cien Q10 cream, ia uitați: "Conform unui test specializat realizat în 2014 în Italia, Cien de la  Lidl Romania  este cea mai eficientă cremă anti-rid, în comparație cu alte 14 creme de marcă care au făcut obiectul testării. Cele 15 creme au fost testate pe un eșantion de 1021 de femei, care s-au supus testărilor timp de o lună. Au fost măsurate prin analize de laborator specifice, capacitatea de hidratare şi eficacitatea anti-rid. În urma ambelor analize, Cien a ieşit nr.1!" Gama cuprinde: - cremă de zi antirid, cu factor  de protecție solară - cremă de noapte antirid, cu efect hidratant Ambele creme conțin Q10, complexul Liftactiv Intensive și a

Lansare Betano în România

Vă tot "amenințam" pe  Facebook  că vă spun pe unde am umblat ieri. Ei bine, a venit și momentul mult așteptat. Prin intermediul  Blogal Initiative  am avut plăcerea să iau parte la lansarea platformei on-line de pariur,  Betano . Lansarea a avut loc  Stadio- Restaurant cu Atrium  (un loc tare simpatic, sigur mai trec pe la ei- m-au cucerit cu cănuțele de cappuccino). Revenind la evenimentul de lansare, vă las mai jos câteva date oficiale, pentru că it's a must când vine vorba de astfel de proiecte. Comunicatul de presă spune cam așa: "Lider pe piața pariurilor sportive din Grecia și Cipru (sub marca Stoiximan), compania oferă pe piața din România produse de top, transmisiuni live ale competițiilor sportive și live casino, precum și servicii de înaltă calitate pentru membrii săi. Jucătorii au acces la peste 4.500 de ligi sportive locale și internaționale de top și pot paria pe 35 de tipuri de sporturi și activități, care se desfășoară oriunde