miercuri, 14 septembrie 2016

Părerea mea despre produsele Cien la o lună de la testare

Deși am mai povestit despre produsele Cien aici și aici, postarea de astăzi este dedicată întregului pachet primit spre testare.

La aproximativ o lună de când am început să mă delectez cu aceste produse, pot afirma că deja mi-am făcut o părere și vă pot spune sincer ce cred eu despre ele.


A se observa că gelul de duș e folosit intens- de la baie la pozat, că așa îi șade bine unui produs bun!

Preferatele mele au fost crema de mâini și gelul de duș, pentru că hidratează pielea în profunzime, se absorb repede în piele și au un miros proaspăt, discret, pe care îl ador.

Pot afirma că am devenit dependentă de aceste două produse, nu mă pot abține să nu le utilizez. Uneori chiar am impresia că inventez motive de a face duș, doar așa, să mă mai bucur puțin de mirosul plăcut al cremelor și de pielea fină, moale și bine hidratată- aproape ca a unui bebeluș.

În ceea ce privește cremele de față, sunt mulțumită de ele, în ceea ce privește hidratarea sunt ok, lasă tenul catifelat, însă nu mă pot afirma în privința prevenției/atenuării ridurilor, pentru că momentan nu mă confrunt cu astfel de probleme.

Dacă sunteți în căutarea unor creme hidratante, cu o textură onctuoasă, cu parfum discret, care să se absoarbă repede în piele, atunci crema Cien poate fi ceea ce căutați.

O să achiziționez și de acum înainte produse Cien, mai ales că gelul de duș m-a cucerit pe loc. De asemenea, cremele de mâini și picioare se numără printre preferatele mele, ținând cont de cât de eficiente sunt.

Raportul calitate-preț este just, produsele sunt bune, fac ceea ce spun că fac și cel mai important, promovează frumusețea româncelor! La o lună de la testare mă declar mulțumită, fapt pentru care o să folosesc Cien în continuare, cu mare plăcere.


Voi ce părere aveți despre produsele Cien?

14 comentarii:

  1. Gelul de dus si crema de maini sunt si preferatele mele. Crema cel putin pentru mine este formidabila si isi face foarte bine treaba.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca fiecare din nou am fost reticente datorita pretului. Sotul oricum cumpara gel de dus,betisoare de urechi. Etc Dar cremele nu le-am incercat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am betisoarele de urechi de la ei! Sunt tare faine. Nu stiu sa interpretez ingredientele, dar eu sunt multumita de ele pana acum.

      Ștergere
  3. trebuie neaparat sa imi iau macar gelul de dus :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe mine m-ar tenta gelul de dus. Am citit numai pareri bune despre el

    RăspundețiȘtergere
  5. Am si eu crema asta de maini de la ei. Dar mai am inca vreo enspe mii de alte creme de maini, asa ca rar apuc sa ma dau cu ea. Nu apuc sa cumpar marca Cien pentru ca nu cumpar niciodata de la Lidl.. stiu doar de un Lidl in orasul meu dar e mic si departe de mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In Bucuresti nu am nici eu Lidl prin apropiere si nu cumpar. Dar acasa e foarte aproape si cand stateam acolo eram in fiecare saptamana cu mama la cumparaturi acolo. Si eu am o gramada de creme de maini. Nu rezist fara sa le folosesc.

      Ștergere
  6. Eu am Lidl la 5 minute de casa....cumparaturi destul de des pe acolo :) ,ador gelurile de dus Cien,chiar sunt foarte multumita de ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa de aproape avem Lidl-ul in Focsani. Unde stau acum e cam departe. Mai merg prin el doar cand sunt acasa.

      Ștergere
  7. Le-am incercat si eu , inițial le-am luat din Italia, sunt bune , pentru salariile din Romania, dar eu prefer ceva mai de calitate

    RăspundețiȘtergere