Treceți la conținutul principal

Cele mai bune cărți ale anului 2018

În primul și în primul rând, dragile și dragii mei cititori, vă doresc un An Nou fericit, cu multe împliniri, acțiune, realizări și tot ce vă mai doriți voi!

În al doilea rând, după cum bine știți, ca orice am serios, la intrarea în 2019 e musai să vin și eu cu o retrospectivă a anului ce tocmai a trecut. Și cum lucrurile personale sunt ei bine... personale, singura retrospectivă pe care o voi face publică este cea legată de proiectul #2018booksforsoul, proiect despre care puteți citi aici  dacă aveți nevoie de o reactualizare.

Pe tot parcursul lui 2018 am reușit să citesc mai bine de 30 de cărți, unele dintre ele având recenzii pe blog, la secțiunea Doza de cultură, altele fiind păstrate strict pentru Instagram.

Au fost cărți bune, au fost cărți mai puțin bune, cărți excepționale și unele despre care am preferat nici să nu scriu. Asupra celor din urmă nu are rost să revin, dar în ceea ce privește cărțile care m-au fermecat în 2018, e musai să le aduc în discuție.

Așadar, din întreg proiectul #2018booksforsoul, cred cu desăvârșire (dar țineți totuși cont că asta este opinia mea) că 3 dintre ele merită cu desăvârșire să ocupe primele 3 locuri ale unui Top 3! Și țineți vă rog cont că pentru mine nu există o ierarhie și că romanele de mai jos merită toate cu desăvârșire primul loc:

1. Zuleiha deschide ochii de Guhel Iahina
2. Capătul drumului de Liliana Corobca
3. Russian winter by Daphne Kalotay

Toate romanele de mai sus au recenzii și le puteți citi accesând link-urile aferente fiecărui titlu.


Păstrând ideea postării, anume cele mai bune cărți/titluri/recomandări ale anului 2018, mai amintesc:



Și pentru că am și câteva romane de suflet, pe care o să le recomand oricând, oricui și indiferent de situație ori de an, vă las mai jos unele dintre cele mai dragi cărți citite de mine până acum (inclusiv posibilitatea de a le citi recenziile accesând titlul aferent fiecăreia):




În 2019 intenționez să continui proiectul #booksforsoul și mi-ar face o deosebită plăcere să mă urmăriți în continuare în această călătorie literară.

Voi ce cărți preferate aveți și ce ați mai citi în ultima vreme? Accept cu mare drag sugestii de lectură!



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Părerea mea despre produsele Cien la o lună de la testare

Deși am mai povestit despre produsele Cien  aici  și  aici , postarea de astăzi este dedicată întregului pachet primit spre testare. La aproximativ o lună de când am început să mă delectez cu aceste produse, pot afirma că deja mi-am făcut o părere și vă pot spune sincer ce cred eu despre ele. A se observa că gelul de duș e folosit intens- de la baie la pozat, că așa îi șade bine unui produs bun! Preferatele mele au fost crema de mâini și gelul de duș, pentru că hidratează pielea în profunzime, se absorb repede în piele și au un miros proaspăt, discret, pe care îl ador. Pot afirma că am devenit dependentă de aceste două produse, nu mă pot abține să nu le utilizez. Uneori chiar am impresia că inventez motive de a face duș, doar așa, să mă mai bucur puțin de mirosul plăcut al cremelor și de pielea fină, moale și bine hidratată- aproape ca a unui bebeluș. În ceea ce privește cremele de față, sunt mulțumită de ele, în ceea ce privește hidratarea sunt ok, lasă tenul catifelat, î

Cien Q10 cream

Vă povesteam acum câteva zile că am avut plăcerea de a fi selectată de  BuzzStore  și  Lidl  să particip la campania de testare  Cien . Dacă  gelul de duș  este preferatul meu, nici cremele Cien Q10 nu se lasă mai prejos! Și pentru că îmi place să vă încânt și cu câte un știați că, înainte de a îmi spune opinia despre Cien Q10 cream, ia uitați: "Conform unui test specializat realizat în 2014 în Italia, Cien de la  Lidl Romania  este cea mai eficientă cremă anti-rid, în comparație cu alte 14 creme de marcă care au făcut obiectul testării. Cele 15 creme au fost testate pe un eșantion de 1021 de femei, care s-au supus testărilor timp de o lună. Au fost măsurate prin analize de laborator specifice, capacitatea de hidratare şi eficacitatea anti-rid. În urma ambelor analize, Cien a ieşit nr.1!" Gama cuprinde: - cremă de zi antirid, cu factor  de protecție solară - cremă de noapte antirid, cu efect hidratant Ambele creme conțin Q10, complexul Liftactiv Intensive și a

Balea Hair Volume Powder

Abia m-am urnit să scriu postarea asta, atât de cald îmi e... Abia îmi mai funcționează mecanismele ce îmi pun creierașul în mișcare și deja încep să mă gândesc la răcoarea plăcută a toamnei... sau în cel mai bun caz a mării! De muncă, de nuntă, de dans... de pregătiri, vă spun sincer că nu mai am chef de nimic. Eu de fel nu suport prea bine căldura, dar acum am atins un grad RIDICAT de frustrare și nici nu dorm bine din cauză că îmi iese limba de trei coți. Se poate divorța de caniculă!? Că pe mine nu mă mai ajută nimic... Voi sunteți bine, cum rezistați?! Și acum că am dat drumul întregului năduf aici, să vă povestesc de pudra peste care am dat în weekend prin DM. E și ea în ton cu vara, căldura și toată nebunia exotică. Colorată, veselă, cu miros de cocos și alte nebunii, cu papagali fericiți și căpăcel pastelat! Aaaa și să nu uităm, este ediție limitată. Altfel nici nu o luam, nu?! Tubulețul conține 10 g produs, prețul este de aproximativ 12 lei, ceea ce este super afa