Treceți la conținutul principal

Vreau franciza mea!

De când m-am mutat în București, alături de drăguțul meu, cred că nu trece o săptămână în care să nu îi fac capul calendar cu nemulțumirea-mi principală: urăsc Bucureștiul și munca de birou!

Cumva simt că a sta înțepenită cât e ziulica de lungă într-un scaun (chipurile ergonomic) și tastând ca o maimuțică pe tastatura fancy, îmi taie încet și sigur aripile, îmi omoară creativitatea și mă face prizoniera unei monotonii fatale (cam ca în imaginea de mai jos, părerea mea...)


Ca să înțelegeți mai bine, creativă din fire cum sunt, biroul nu este o alternativă viabilă, iar nemulțumirile sunt dezbătute săptămânal, întoarse pe toate părțile și evidențiate în toate modalitățile posibile.

Asta până acum câteva zile, când drăguțul meu, deja suprasaturat de văicareli a izbucnit (destul de vocal) dar revelator: de ce doamne iartă-mă nu lași biroul ălă și să îți iei o franciză?!

Până să îmi spună el asta nici nu îmi trecuse prin minte așa ceva, însă ideea părea bună, de fapt orice idee a cărei finalitate era să mă țină departe de birou era excelentă, așa că am purces la documentare.

Internetul mi-a expus numeroase francize profitabile, idei de afaceri si domenii fel de fel, ceea ce a făcut munca destul de dificilă, însă tot click-uind, tastând și căutând, am descoperit domeniul și franciza perfectă: Inglot, my love!

Am o diplomă de makeup artist, un curs de perfecționare în tehnica machiajului, câteva concursuri la activ, câteva premii și o dorință nebună de a evidenția tot ce e mai frumos într-o femeie, drept urmare, a deține un magazin Inglot e cu siguranță un vis.

Dar realitatea nu e la fel de ușoară ca un vis, lucrurile nu se întâmplă repede și sigur ca în fantezie, așa că noroc cu cei de la Francize.ro că m-au luminat cu ce se mănâncă o franciză.

Esențial este să plecați la drum cu sprență și dorință, dar mai trebuie să vă mai luați una-alta în ghiozdănel:

1. munca de cercetare- este esențială în deschiderea francizei;

2. informarea precontractuală- înainte de a semna orice tip de contract trebuie să mergem în vizită la francizor, să discutăm cu acesta, să ne informăm despre francizor, să analizăm contractul, precum și partea de profit & lost;

3. validarea furnizorului și a modelului de afacere- adică, vizită la francizor și discuția cu unii dintre francizații existenți deja. În această etapă se face adaptarea francizei la noul francizat;

4. setarea așteptărilor cu privire la franciză, solicitarea unui plan de investiții amănunțit etc.;

5. crearea unui plan concred de afacere- pentru lansare și pentru prima lună de funcționare;

6. contractul de franciză- ultimul pas, înainte de semnare, ce include și consultarea unui jurist.


Pare complicat, dar credeți-mă, dacă urmați cu atenție pașii de mai sus, dacă vă doriți cu adevărat să fiți propriul vostru șef, iar domeniul ales vă place, deschiderea francizei o să fie o adevărată plăcere!

Eu una știu că abia aștept să am propriul meu magazin de cosmetice, oaza de liniște și frumusețe, unde toate fetele și femeile pot veni să ceară un sfat, să socializeze și să își achiziționeze produse de calitate. 

Clientele vor fi fericite, iubiții și soții vor avea portofelul ceva mai ușor, iar magazinul meu va prospera!

La deschiderea oficială, voi, toți cititorii mei, sunteți invitați.

Articolul a fost scris pentru SuperBlog 2017, ediția de toamnă.


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Părerea mea despre produsele Cien la o lună de la testare

Deși am mai povestit despre produsele Cien  aici  și  aici , postarea de astăzi este dedicată întregului pachet primit spre testare. La aproximativ o lună de când am început să mă delectez cu aceste produse, pot afirma că deja mi-am făcut o părere și vă pot spune sincer ce cred eu despre ele. A se observa că gelul de duș e folosit intens- de la baie la pozat, că așa îi șade bine unui produs bun! Preferatele mele au fost crema de mâini și gelul de duș, pentru că hidratează pielea în profunzime, se absorb repede în piele și au un miros proaspăt, discret, pe care îl ador. Pot afirma că am devenit dependentă de aceste două produse, nu mă pot abține să nu le utilizez. Uneori chiar am impresia că inventez motive de a face duș, doar așa, să mă mai bucur puțin de mirosul plăcut al cremelor și de pielea fină, moale și bine hidratată- aproape ca a unui bebeluș. În ceea ce privește cremele de față, sunt mulțumită de ele, în ceea ce privește hidratarea sunt ok, lasă tenul catifelat, î

Cien Q10 cream

Vă povesteam acum câteva zile că am avut plăcerea de a fi selectată de  BuzzStore  și  Lidl  să particip la campania de testare  Cien . Dacă  gelul de duș  este preferatul meu, nici cremele Cien Q10 nu se lasă mai prejos! Și pentru că îmi place să vă încânt și cu câte un știați că, înainte de a îmi spune opinia despre Cien Q10 cream, ia uitați: "Conform unui test specializat realizat în 2014 în Italia, Cien de la  Lidl Romania  este cea mai eficientă cremă anti-rid, în comparație cu alte 14 creme de marcă care au făcut obiectul testării. Cele 15 creme au fost testate pe un eșantion de 1021 de femei, care s-au supus testărilor timp de o lună. Au fost măsurate prin analize de laborator specifice, capacitatea de hidratare şi eficacitatea anti-rid. În urma ambelor analize, Cien a ieşit nr.1!" Gama cuprinde: - cremă de zi antirid, cu factor  de protecție solară - cremă de noapte antirid, cu efect hidratant Ambele creme conțin Q10, complexul Liftactiv Intensive și a

Lansare Betano în România

Vă tot "amenințam" pe  Facebook  că vă spun pe unde am umblat ieri. Ei bine, a venit și momentul mult așteptat. Prin intermediul  Blogal Initiative  am avut plăcerea să iau parte la lansarea platformei on-line de pariur,  Betano . Lansarea a avut loc  Stadio- Restaurant cu Atrium  (un loc tare simpatic, sigur mai trec pe la ei- m-au cucerit cu cănuțele de cappuccino). Revenind la evenimentul de lansare, vă las mai jos câteva date oficiale, pentru că it's a must când vine vorba de astfel de proiecte. Comunicatul de presă spune cam așa: "Lider pe piața pariurilor sportive din Grecia și Cipru (sub marca Stoiximan), compania oferă pe piața din România produse de top, transmisiuni live ale competițiilor sportive și live casino, precum și servicii de înaltă calitate pentru membrii săi. Jucătorii au acces la peste 4.500 de ligi sportive locale și internaționale de top și pot paria pe 35 de tipuri de sporturi și activități, care se desfășoară oriunde