Treceți la conținutul principal

The archeology of my purse

Iată că a venit și ziua în care povestim despre genți. Un subiect de-a dreptul hipnotizant pentru orice femeie.

E un fapt cert, tuturor ne plac poșetele, portofelele, ghiozdănelele, rucsacurile etc., iar un magazin, fie el și doar online e un fel de Alice în Țara Minunilor pentru femeile din întreaga lume.

Astăzi însă dezbatem alt subiect, poate chiar mai sensibil... anume- arheologia genții mele! Vă întrebați oare cum vine asta, ce arheologie, se fac săpături, suntem în Egipt, admirăm piramidele, dezgropăm mistere?!

Ei bine, când vine vorba de gențile mele, DA! Iar de portofel nici nu mai vorbesc, e atât de grăsun, fix ca un purceluș de lapte, de la sutele de carduri de fidelitate pe care le dețin (dar când sunt la magazin nu le găsesc niciodată).

Revenind la genți... mai precis la the archeology of my purse (* rucsac mai precis, căci mai nou m-am apucat de ceva cursuri, iar gențile au devenit prea puțin încăpătoare)

După port și după stil, în această perioadă, ca mai jos arată geanta mea sofisticată.




Chic, frumos și feminin, practic și plăcut privirii, când pentru o copiliță, când pentru o doamnă sexy, ele au toate-n comun o mare calitate- sunt ca un sac fără fund, toate intră în rucsac, când le cauți toate nu-s.

Chei, căști, telefon, pixuri, carduri ori cartele, biscuiți, oglinzi, tampoane... zac într-un mare haos. Caut pixuri, găsesc gume, caut chei, găsesc legume. Zici că port casa-n spinare, ca un melc fudul și mare, geanta-i fency, pare lovely, când o cari prea mult în spate, juri că porți pietre de moară!

Drept pentru care, la moment de disperare, am chemat cu interes o echipă măricică de arheologi celebri, să facă o cercetare, poate chiar și săpături, să aflăm misterul genții.

Sincer eu astăzi vă spun, mai aveam puțin să jur că asupra genții mele planează ceva blesteme, prea nu mai găseam nimic și zilnic mă cocoșa!

După lungi cercetări, răscolit și vânturat, cusut și răscusut, scuturat, măsurat, porționat și lustruit, am avut un diagnostic...


Ei senini m-au informat că sufăr de un microb celebru, iar cu inima-ndoită și nesiguranță-n glas, spășită am înțeles că sufăr de rucsaco-dependență!

Pe scurt boala asta-i un soi de ODC, rucsacul preferat fiind obiectul obsesiei și tonele de chestii ce se tot găsesc prin el... ei bine și ele, tot un soi de ODC.

Echipa mea bine plătită, studioasă și cinstită, la final mi-a înmânat și-un raport bine documentat, din care cu roșu erau subliniate cele mai purtate lucruri:

1. pixuri de vreo 7 feluri

2. agende cu pisicuțe

3. nurofen și 3 gumițe

4. batoane de ciocolată

5. rujuri și absorbante

6. romane polițiste

7. uneori a mea pisică

Concluzia?! 7 kile de nimicuri, zilnic de cărat în spate.

Recomandarea?! Să renunț la câteva (dar musai nu la pisică)!

Aceste fiind aflate, viața mi-am revoluționat, am mers la terapie, mi-am îmbrățișat geamănul cel rău și m-am dat pe ghiozdănele pentru fete rele.


Doar că, ce să vezi fârtate!? Și în ăsta tot oeste pietroaie, mâțe grase și bomboane am dat la o primă căutare.

Dacă și voi aveți ghiozdane, poșete și genți haioase, să îmi spuneți dragii mei, ce găsiți mișto în ele. Ori de nu știți ce-i în ele, vă fac cu drag legătura cu echipa mea cea faină, să vă facă o cercetare, poate și o săpătură, să aveți negru pe alb artefactele din geantă!



Această postare a fost scrisă pentru SuperBlog 2017, ediția de toamnă!



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Părerea mea despre produsele Cien la o lună de la testare

Deși am mai povestit despre produsele Cien  aici  și  aici , postarea de astăzi este dedicată întregului pachet primit spre testare. La aproximativ o lună de când am început să mă delectez cu aceste produse, pot afirma că deja mi-am făcut o părere și vă pot spune sincer ce cred eu despre ele. A se observa că gelul de duș e folosit intens- de la baie la pozat, că așa îi șade bine unui produs bun! Preferatele mele au fost crema de mâini și gelul de duș, pentru că hidratează pielea în profunzime, se absorb repede în piele și au un miros proaspăt, discret, pe care îl ador. Pot afirma că am devenit dependentă de aceste două produse, nu mă pot abține să nu le utilizez. Uneori chiar am impresia că inventez motive de a face duș, doar așa, să mă mai bucur puțin de mirosul plăcut al cremelor și de pielea fină, moale și bine hidratată- aproape ca a unui bebeluș. În ceea ce privește cremele de față, sunt mulțumită de ele, în ceea ce privește hidratarea sunt ok, lasă tenul catifelat, î

Cien Q10 cream

Vă povesteam acum câteva zile că am avut plăcerea de a fi selectată de  BuzzStore  și  Lidl  să particip la campania de testare  Cien . Dacă  gelul de duș  este preferatul meu, nici cremele Cien Q10 nu se lasă mai prejos! Și pentru că îmi place să vă încânt și cu câte un știați că, înainte de a îmi spune opinia despre Cien Q10 cream, ia uitați: "Conform unui test specializat realizat în 2014 în Italia, Cien de la  Lidl Romania  este cea mai eficientă cremă anti-rid, în comparație cu alte 14 creme de marcă care au făcut obiectul testării. Cele 15 creme au fost testate pe un eșantion de 1021 de femei, care s-au supus testărilor timp de o lună. Au fost măsurate prin analize de laborator specifice, capacitatea de hidratare şi eficacitatea anti-rid. În urma ambelor analize, Cien a ieşit nr.1!" Gama cuprinde: - cremă de zi antirid, cu factor  de protecție solară - cremă de noapte antirid, cu efect hidratant Ambele creme conțin Q10, complexul Liftactiv Intensive și a

Lansare Betano în România

Vă tot "amenințam" pe  Facebook  că vă spun pe unde am umblat ieri. Ei bine, a venit și momentul mult așteptat. Prin intermediul  Blogal Initiative  am avut plăcerea să iau parte la lansarea platformei on-line de pariur,  Betano . Lansarea a avut loc  Stadio- Restaurant cu Atrium  (un loc tare simpatic, sigur mai trec pe la ei- m-au cucerit cu cănuțele de cappuccino). Revenind la evenimentul de lansare, vă las mai jos câteva date oficiale, pentru că it's a must când vine vorba de astfel de proiecte. Comunicatul de presă spune cam așa: "Lider pe piața pariurilor sportive din Grecia și Cipru (sub marca Stoiximan), compania oferă pe piața din România produse de top, transmisiuni live ale competițiilor sportive și live casino, precum și servicii de înaltă calitate pentru membrii săi. Jucătorii au acces la peste 4.500 de ligi sportive locale și internaționale de top și pot paria pe 35 de tipuri de sporturi și activități, care se desfășoară oriunde