Treceți la conținutul principal

Bottega Verde makeup starter kit

Bottega Verde România a lansat o campanie tare simpatică și pentru că sunt o mare iubitoare de makeup, am spus cu mare plăcere prezent.

Așa că am intrat pe site și repede-repejor, mi-am ales 3 produse cheie pentru un machiaj natural, discret, numai bun pentru cina aia romantică de Sfântul Valentin sau Dragobete, sau aniversare, sau, sau sau...

Știu că sunteți curioase ce am ales, așa că vă invit să aruncați un ochi (critic) aici:

fard nude
luciu de buze nude, cu vitamina E
ruj roșu pasiune

Cu doar trei produse, starter kit-ul pentru luna iubirii este bine pus la punct! În timpul zilei, cât vă plimbați prin parc (sau unde vă place vouă) luciul de buze nude e perfect. Iar când ajungeți la restaurant, pentru cina aia romantică, cu lumânarele și plină de senzualitate, rujul roșu îi va atrage atenția asupra buzelor tale și îl va face să ardă de nerăbdare să le sărute!


Desigur, în weekend urmează și un tutorial cu un machiaj realizat cu produsele din starter kit-ul Bottega Verde (filmăm, postăm și ne lansăm pe Youtube) așa că fiți pe fază!

Mă gândesc să filmez un tutorial pentru un machiaj nude, potrivit oricăreia dintre noi, suav și delicat. Machiaj ce poate fi ușor transformat în unul romantic, doar schimbând culoarea rujului.

Dacă vă încântă ideea, să îmi spuneți.


Până în weekend însă, vă recomand să aruncați un ochi pe site-ul BottegaVerde, poate găsiți starter kit-ul potrivit pentru voi. Ca să nu vă spun că în perioada asta au super reduceri la produsele cosmetice!

!!!!!!ATENȚIE!!!!!! Luciul de buze din imagine provoacă dependență. Eu nu mă mai satur de el și cred că va fi unul dintre cele mai rapid consumate.

Vine minunat pe buze, nu este lipicios, hidratează (ceea ce e destul de neobișnuit pentru un luciu) și are un finish plăcut, ușor lucios, ce conferă volum buzelor și prospețime. Și cine nu și-ar dori să sărute așa buze?!

P.S. Poate devin obositoare cu postările astea închinate iubirii, așa că dacă exagerez, să mă trageți de mânecuță. Nu de alta, dar urmează și luna femeiiiiiiiiii. Nu știu voi cum sunteți, dar eu deja simt miros de primăvară, de flori, de bine, speranță și FERICIRE..

Ohhh să plouă cu inimoare (și machiaje drăguțe)!


Eng.

February it's official the LOVE month, so BottegaVerde Romania decided to start a campaign with the occasion of Saint Valentine.

The challenge is all about makeup, so all the bloggers that responsed positive at the campaing are supposed to create a love insipired makeup with BottegaVerde products.

I've choosed for my makeup:


This weekend I will create my Valentine inspired makeup! 

Stay tuned, it will be stunning!

Comentarii

  1. abia astept tutorialul sa vad machiajul. sa vina primavaraaaaa

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare tare promitator acel luciu de buze

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare tare promitator acel luciu de buze

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este! Nu ma asteptam, trebuie sa recunosc. Dar imi este tare drag.

      Ștergere
  4. Asteptam sa te vedem in actiune.��

    RăspundețiȘtergere
  5. Video ... vrem sa vedem totul pe film! :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu, nu nu exagerezi....imi plac toate lucrurile inchinate iubirii. Sa ploua cu inimioare zic si eu! 💜💓💕💖💗💟💞💝💘👍💋💑💏👪👫😘😚

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat ma bucur ca mai sunt si altii prinsi in hora iubirii, a inimioarelor si a nebuniilor roz, vesele si primavaratice!

      Ștergere
  7. Ma bucur ca ai inceput sa filmezi mai des pentru ca imi plac video-uri tale. Continua sa filmezi si sa ne vorbesti despre iubire.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Părerea mea despre produsele Cien la o lună de la testare

Deși am mai povestit despre produsele Cien  aici  și  aici , postarea de astăzi este dedicată întregului pachet primit spre testare. La aproximativ o lună de când am început să mă delectez cu aceste produse, pot afirma că deja mi-am făcut o părere și vă pot spune sincer ce cred eu despre ele. A se observa că gelul de duș e folosit intens- de la baie la pozat, că așa îi șade bine unui produs bun! Preferatele mele au fost crema de mâini și gelul de duș, pentru că hidratează pielea în profunzime, se absorb repede în piele și au un miros proaspăt, discret, pe care îl ador. Pot afirma că am devenit dependentă de aceste două produse, nu mă pot abține să nu le utilizez. Uneori chiar am impresia că inventez motive de a face duș, doar așa, să mă mai bucur puțin de mirosul plăcut al cremelor și de pielea fină, moale și bine hidratată- aproape ca a unui bebeluș. În ceea ce privește cremele de față, sunt mulțumită de ele, în ceea ce privește hidratarea sunt ok, lasă tenul catifelat, î

Cien Q10 cream

Vă povesteam acum câteva zile că am avut plăcerea de a fi selectată de  BuzzStore  și  Lidl  să particip la campania de testare  Cien . Dacă  gelul de duș  este preferatul meu, nici cremele Cien Q10 nu se lasă mai prejos! Și pentru că îmi place să vă încânt și cu câte un știați că, înainte de a îmi spune opinia despre Cien Q10 cream, ia uitați: "Conform unui test specializat realizat în 2014 în Italia, Cien de la  Lidl Romania  este cea mai eficientă cremă anti-rid, în comparație cu alte 14 creme de marcă care au făcut obiectul testării. Cele 15 creme au fost testate pe un eșantion de 1021 de femei, care s-au supus testărilor timp de o lună. Au fost măsurate prin analize de laborator specifice, capacitatea de hidratare şi eficacitatea anti-rid. În urma ambelor analize, Cien a ieşit nr.1!" Gama cuprinde: - cremă de zi antirid, cu factor  de protecție solară - cremă de noapte antirid, cu efect hidratant Ambele creme conțin Q10, complexul Liftactiv Intensive și a

Lansare Betano în România

Vă tot "amenințam" pe  Facebook  că vă spun pe unde am umblat ieri. Ei bine, a venit și momentul mult așteptat. Prin intermediul  Blogal Initiative  am avut plăcerea să iau parte la lansarea platformei on-line de pariur,  Betano . Lansarea a avut loc  Stadio- Restaurant cu Atrium  (un loc tare simpatic, sigur mai trec pe la ei- m-au cucerit cu cănuțele de cappuccino). Revenind la evenimentul de lansare, vă las mai jos câteva date oficiale, pentru că it's a must când vine vorba de astfel de proiecte. Comunicatul de presă spune cam așa: "Lider pe piața pariurilor sportive din Grecia și Cipru (sub marca Stoiximan), compania oferă pe piața din România produse de top, transmisiuni live ale competițiilor sportive și live casino, precum și servicii de înaltă calitate pentru membrii săi. Jucătorii au acces la peste 4.500 de ligi sportive locale și internaționale de top și pot paria pe 35 de tipuri de sporturi și activități, care se desfășoară oriunde