Treceți la conținutul principal

Future of Media


Trăim în era digitalului, asta cu siguranță nu mai este un mister, iar media ocupă din ce în ce mai mult timp din viața noastră. 

Drept pentru care, pasul cel mai firesc este să ne întrebăm încotro se îndreaptă și încotro ne îndreptăm!

Așa a luat naștere și conferința Future of Media, ce va avea loc în București, Hotel Ramada Parc. Evenimentul se va desfășura pe 24 noiembrie 2016, iar înscrierile sunt încă deschise, așa că dacă nu știți ce să faceți joi, accesați acest link.

Printre vorbitori se numără Alexandra Olteanu, Cristian Florea, Cristian Manafu, Elisabeta Moraru și mulți alții!

Ca sa înțelegeți mai bine:

Ce ziceți, ne vedem acolo!? Eu una abia aștept să aflu mai multe despre media, advertising, online publishing și șmobile.

Comentarii

  1. Felicitari! Interesant eveniment! Eu, una nu pot ajunge, dar ma bucur enorm si astept sa ne spui ce se intampla. Personal, m-as fi bucurat sa pot ajunge, nu stiu atat de multe despre Media.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt curioasa. Sper sa invat chestii noi. O sa va povestesc tot ce se intampla :)

      Ștergere
  2. Ma bucur pentru tine, ca poti fi prezenta si ne vei povesti si noua

    RăspundețiȘtergere
  3. O experienta pe care merita sa o ai. :-

    RăspundețiȘtergere
  4. Multe dintre noi suntem departe de Bucuresti si nu ne putem de deplasa si prin urmare asteptam impresiile tale tale despre ce s-a discut.

    RăspundețiȘtergere
  5. interesant,cred ca merita o asemenea experienta

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Părerea mea despre produsele Cien la o lună de la testare

Deși am mai povestit despre produsele Cien  aici  și  aici , postarea de astăzi este dedicată întregului pachet primit spre testare. La aproximativ o lună de când am început să mă delectez cu aceste produse, pot afirma că deja mi-am făcut o părere și vă pot spune sincer ce cred eu despre ele. A se observa că gelul de duș e folosit intens- de la baie la pozat, că așa îi șade bine unui produs bun! Preferatele mele au fost crema de mâini și gelul de duș, pentru că hidratează pielea în profunzime, se absorb repede în piele și au un miros proaspăt, discret, pe care îl ador. Pot afirma că am devenit dependentă de aceste două produse, nu mă pot abține să nu le utilizez. Uneori chiar am impresia că inventez motive de a face duș, doar așa, să mă mai bucur puțin de mirosul plăcut al cremelor și de pielea fină, moale și bine hidratată- aproape ca a unui bebeluș. În ceea ce privește cremele de față, sunt mulțumită de ele, în ceea ce privește hidratarea sunt ok, lasă tenul catifelat, î

Cien Q10 cream

Vă povesteam acum câteva zile că am avut plăcerea de a fi selectată de  BuzzStore  și  Lidl  să particip la campania de testare  Cien . Dacă  gelul de duș  este preferatul meu, nici cremele Cien Q10 nu se lasă mai prejos! Și pentru că îmi place să vă încânt și cu câte un știați că, înainte de a îmi spune opinia despre Cien Q10 cream, ia uitați: "Conform unui test specializat realizat în 2014 în Italia, Cien de la  Lidl Romania  este cea mai eficientă cremă anti-rid, în comparație cu alte 14 creme de marcă care au făcut obiectul testării. Cele 15 creme au fost testate pe un eșantion de 1021 de femei, care s-au supus testărilor timp de o lună. Au fost măsurate prin analize de laborator specifice, capacitatea de hidratare şi eficacitatea anti-rid. În urma ambelor analize, Cien a ieşit nr.1!" Gama cuprinde: - cremă de zi antirid, cu factor  de protecție solară - cremă de noapte antirid, cu efect hidratant Ambele creme conțin Q10, complexul Liftactiv Intensive și a

Lansare Betano în România

Vă tot "amenințam" pe  Facebook  că vă spun pe unde am umblat ieri. Ei bine, a venit și momentul mult așteptat. Prin intermediul  Blogal Initiative  am avut plăcerea să iau parte la lansarea platformei on-line de pariur,  Betano . Lansarea a avut loc  Stadio- Restaurant cu Atrium  (un loc tare simpatic, sigur mai trec pe la ei- m-au cucerit cu cănuțele de cappuccino). Revenind la evenimentul de lansare, vă las mai jos câteva date oficiale, pentru că it's a must când vine vorba de astfel de proiecte. Comunicatul de presă spune cam așa: "Lider pe piața pariurilor sportive din Grecia și Cipru (sub marca Stoiximan), compania oferă pe piața din România produse de top, transmisiuni live ale competițiilor sportive și live casino, precum și servicii de înaltă calitate pentru membrii săi. Jucătorii au acces la peste 4.500 de ligi sportive locale și internaționale de top și pot paria pe 35 de tipuri de sporturi și activități, care se desfășoară oriunde