Treceți la conținutul principal

Runtina zilnică cu Herbagen

Cei de la Herbagen m-au cucerit cu cremele lor de mâini, pe care obișnuiesc să le am mereu în casă, deoarece intră foarte repede în piele, miros sublim și hidrateză pielea foarte bine.

Totuși, mi-am zis că e momentul să încerc și altceva de la ei, drept pentru care mi-am achiziționat o cremă de corp (absolut divină) și un ulei de masaj.

O să vă vorbesc despre amândouă în această postare, deoarece le-am introdus într-un soi de rutină zilnică, de care sunt foarte mulțumită.

Crema este de fapt un unt de corp, pe numele lui, Chocolate Dream, iar pe site îl puteți găsi aici.

Cel mai fain aspect la crema aceasta este prețul- 18 lei pentru 150 g produs!

Ca și ingrediente, conține: unt de shea și de cacaoa, ulei de măsline, pulbere de cacaoa etc. (găsiți lista cu toate ingredientele în link-ul de mai sus).

Contribuie la hidratarea și regenerea pielii și previne îmbătrânirea prematură.


De asemenea, reduce aspectul vergeturilor și celulita. Produsul a fost conceput pentru aplicare zilnică, după duș.

Vă sfătuiesc totuși să îl aplicați seara, înainte de culcare, căci are o formulă destul de grasă și nu intră în piele 100%- fapt pentru care aș merge chiar pe ideea ca e în regulă și dacă vă cremuiți o dată la 1-2 zile.

Crema miroase divin, are aspect și parfum de budincă de ciocolată, se aplică foarte-foarte ușor și este suficientă o cantitate mică pentru întregul corp.

Ce îmi place foarte mult la ea este faptul că hidratează în profunzime, lasă pielea extrem de catifelată, cu un parfum discret de ciocolată. 

Lista de ingrediente stipulează că este apoximativ 95% din ingrediente naturale- nu știu să vă spun dacă este sau nu așa, însă crema se ține în frigider după desfacere, așadar tind să cred că are un conținut ridicat de ingrediente naturale.

Cert este faptul că lasă pielea divină la atingere, moale și catifelată, fără a fi uleioasă sau să păteze hainele/lenjeria de pat.

Untul de corp Chocolate Dream îl folosesc în paralel cu uleiul de masaj Tea Time cu măr, scorțișoară și macadamia.



Acest ulei poate fi utilizat pentru masajul feței, corpului, scalpului sau pur și simplu pentru parfumarea părului. Conține ulei de macadamia și desigur, parfum de măr și scorțișoară ( o să mirosiți efectiv ca o prăjitură cu măr).

Personal îl utilizez doar pentru masajul picioarelor, această zonă fiind, în cazul meu cel mai problematică.

Uleiul Tea Time acționează ca un hidratant și emolient natural, menținând aspectul sănătos al pielii și luciul acesteia.

Ce îmi place mult la el este faptul că spre deosebire de alte uleiuri, acesta se absoarbe repede în piele (atât de repede cât se poate absorbi un ulei).



După cum precizam, îl utilizez pentru a îmi masa picioarele, dar poate fi utilizat la fel de bine pentru un masaj general (dacă vreți să vă surprindeți jumătatea). Acum depinde cum vreți să vă miroasă jumătatea- a plăcințică cu măr, sau poate a ceva mai apetisant- puteți să vă lăsați inspirați de aici sau de aici.

Dimineața, după duș și micul dejun, îmi rezerv cam o jumătate de oră pentru a îmi masa picioarele cu uleiul Tea Time, fix ca în videoclipul de mai jos.



Menționez că vara sunt în vacanță, drept pentru care îmi permit luxul de a o lenevi și a mă răsfăța aproape zilnic ca la spa. În timpul anului, când muncesc, sunt mai puturoasă la capitolul self care, așa că înțeleg dacă nu aveți timp- știu cum e.

Totuși, măcar o dată pe săptămână faceți-vă timp și pentru voi- meritați și merită și cei din jurul vostru.

Masajul pe care îl arată tipa în clip este eficient, vă pot garanta pentru el și nici nu este nevoie să îl faceți zilnic sau 30 de minute. Cinci minute pentru un picior, cinci pentru celălalt, după duș sunt grozave. Și așa scăpați și de dat bani la salon (deșiiiiiiii, masajul de acolo este mult mai eficient și relaxant)!

Ce trebuie să aveți în vedere când faceți un masaj, vă cremuiți sau chiar vă dușuiți:

- începeți mereu de jos în sus ( de la tălip spre cap)

- utilizați mișcări circulare și nu aplicați prea multă forță

- încercați să utilizați produse cu cât mai multe ingrediente naturale

- încercați să mâncați fructe, legume și cât mai puține alimente procesate ori cu zahăr mult

- 15-30 de minute de mișcare zilnic fac minuni (dacă vă și țineți de treabă- rezultatele nu se văd imediat, nu vă demoralizați! Vă ia cam 5 luni până o să observați cu adevărat roadele muncii voastre; asta dacă faceți masajul, mișcarea etc. acasă- dacă apelați la profesioniști, înjumătațiți timpul).


Data viitoare o să vorbim despre alimentație, mișcare și exercițiile Kegel!

Pupici!!!



Comentarii

  1. wow, buuun, multumim mult 💕😍🤗

    RăspundețiȘtergere
  2. Valeria Chertes6 august 2019 la 20:33

    Mulțumim pentru informații.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador crema de mâini și de curând mi-am luat o cremă de față cu SPF.
    Chiar e o idee bună să mai încerc și altceva de la ei. O să caut untul și uleiul. Îmi place cum sună prezentarea lor :)

    Mulțumim pentru detalii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un ulei de nota 10! Isi face foarte bine treaba.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dacă ai avut probleme financiare, atunci este timpul să zâmbești. Trebuie doar să îl contactați pe domnul Benjamin cu suma pe care doriți să o împrumutați și perioada de plată care vi se potrivește și veți avea împrumutul dvs. în mai puțin de 48 de ore. Am beneficiat doar pentru a șasea oară de un împrumut de 700 de mii de dolari pentru o perioadă de 180 de luni, cu posibilitatea de a plăti înainte de expirarea termenului. Faceți legătura cu el și veți vedea că este un om foarte cinstit, cu inimă bună. Acest e-mail este lfdsloans@lemeridianfds.com, iar numărul său de telefon WhatApp este + 1-989-394-3740

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Părerea mea despre produsele Cien la o lună de la testare

Deși am mai povestit despre produsele Cien  aici  și  aici , postarea de astăzi este dedicată întregului pachet primit spre testare. La aproximativ o lună de când am început să mă delectez cu aceste produse, pot afirma că deja mi-am făcut o părere și vă pot spune sincer ce cred eu despre ele. A se observa că gelul de duș e folosit intens- de la baie la pozat, că așa îi șade bine unui produs bun! Preferatele mele au fost crema de mâini și gelul de duș, pentru că hidratează pielea în profunzime, se absorb repede în piele și au un miros proaspăt, discret, pe care îl ador. Pot afirma că am devenit dependentă de aceste două produse, nu mă pot abține să nu le utilizez. Uneori chiar am impresia că inventez motive de a face duș, doar așa, să mă mai bucur puțin de mirosul plăcut al cremelor și de pielea fină, moale și bine hidratată- aproape ca a unui bebeluș. În ceea ce privește cremele de față, sunt mulțumită de ele, în ceea ce privește hidratarea sunt ok, lasă tenul catifelat, î

Cien Q10 cream

Vă povesteam acum câteva zile că am avut plăcerea de a fi selectată de  BuzzStore  și  Lidl  să particip la campania de testare  Cien . Dacă  gelul de duș  este preferatul meu, nici cremele Cien Q10 nu se lasă mai prejos! Și pentru că îmi place să vă încânt și cu câte un știați că, înainte de a îmi spune opinia despre Cien Q10 cream, ia uitați: "Conform unui test specializat realizat în 2014 în Italia, Cien de la  Lidl Romania  este cea mai eficientă cremă anti-rid, în comparație cu alte 14 creme de marcă care au făcut obiectul testării. Cele 15 creme au fost testate pe un eșantion de 1021 de femei, care s-au supus testărilor timp de o lună. Au fost măsurate prin analize de laborator specifice, capacitatea de hidratare şi eficacitatea anti-rid. În urma ambelor analize, Cien a ieşit nr.1!" Gama cuprinde: - cremă de zi antirid, cu factor  de protecție solară - cremă de noapte antirid, cu efect hidratant Ambele creme conțin Q10, complexul Liftactiv Intensive și a

Balea Hair Volume Powder

Abia m-am urnit să scriu postarea asta, atât de cald îmi e... Abia îmi mai funcționează mecanismele ce îmi pun creierașul în mișcare și deja încep să mă gândesc la răcoarea plăcută a toamnei... sau în cel mai bun caz a mării! De muncă, de nuntă, de dans... de pregătiri, vă spun sincer că nu mai am chef de nimic. Eu de fel nu suport prea bine căldura, dar acum am atins un grad RIDICAT de frustrare și nici nu dorm bine din cauză că îmi iese limba de trei coți. Se poate divorța de caniculă!? Că pe mine nu mă mai ajută nimic... Voi sunteți bine, cum rezistați?! Și acum că am dat drumul întregului năduf aici, să vă povestesc de pudra peste care am dat în weekend prin DM. E și ea în ton cu vara, căldura și toată nebunia exotică. Colorată, veselă, cu miros de cocos și alte nebunii, cu papagali fericiți și căpăcel pastelat! Aaaa și să nu uităm, este ediție limitată. Altfel nici nu o luam, nu?! Tubulețul conține 10 g produs, prețul este de aproximativ 12 lei, ceea ce este super afa