Treceți la conținutul principal

Dove Maximum Protection

Vă spuneam ieri că dacă mă simt în formă o să vă scriu despre un produs recent descoperit și care mi-a devenit tare drag!

Este vorba despre un produs de îngrijire, mai exact deodorantul cremă Dove Maximum Protection.


Eu l-am achiziționat din DM, chiar înainte de Revelion, deoarece venită în vizită la ai mei, mi-am uitat acasă deodorantul obișnuit. Recunosc că nu am citit ce scrie pe ambalaj înainte de a îl cumpăra, mi-a plăcut cutia, mi-a plăcut cum miroase, aveam nevoie și l-am luat fără să stau pe gânduri.

Produsul vine în 3 variante: rodie și verbină (cel pe care îl am și eu), original și castravete și ceai verde.

Adevărul este că prețul a fost destul de piperat, undeva la 20 de lei, însă raportul calitate-preț este extraordinar.

Există și o precizare destul de importantă în ceea ce privește modul de utilizare, pentru o eficiență cât mai bună:

- se aplică seara, după duș, pe pielea curată, fără a fi nevoie ca dimineața să reaplicați produsul.

Recunos că eu așa l-am utilizat și am avut rezultate grozave! E drept că pentru o aplicare seara, deodorantul este destul de parfumat, așa că data viitoare o să îl aleg pe cel original. Acesta însă este un impediment minor, comparând cu faptul că acoperă excelent mirosul neplăcut de transpirație, precum și transpirația abundentă (care pe mine, recunosc, mă deranjează- dacă e să urăsc ceva, ei bine acel lucru e transpirația. Deși știu foarte bine cât este de utilă...)

Pe pagina oficială Dove, la specificațiile produsului se precizează că are cea mai puternică formulă anti-transpirație, oferă protecție prelungită, de până la 48 de ore (pot confirma: nu este nevoie să aplicați produsul zilnic, o dată la 2-3 zile este suficient), nu conține alcool, este testat dermatologic și conține 1/4 cremă hidratantă (alt aspect adevărat, produsul este întradevăr foarte cremos, aproape ca o spumă, ceea ce m-a făcut să îl îndrăgesc imediat).

Am încercat de-a lungul timpului produse de toate felurile, mai scumpe ori mai ieftine și pot spune că dintre toate cele testate, Dove Maximum Protection si Bioderma pentru piele sensibilă îmi sunt cele mai dragi - tocmai pentru că sunt și eficiente. Sunt mai scumpe, dar merită fiecare bănuț. Mai ales că nu este nevoie să le cumpăr prea des. Și nici nu pătează hainele, alt aspect important pentru mine când vine vorba de a cumpăra deodorante.

Dove Maximum Protection se aplică ușor, produsul se dozează prin rotirea deja clasică a rotiței de la baza flaconului, doar că de această dată crema este filtrată printr-un suport din plastic, lucru care permite controlul atât de eficient al cantității de produs. Pentru mine 2 rotații sunt suficiente...

Dacă și voi căutați un produs eficient împotriva transpirației și a mirosurilor neplăcute, produs care să fie testat dermatologic și care să nu conțină alcool, atunci Dove Maximum Protection este pentru voi!


Specificații produs:

- oferă protecție până la 48 de ore

- hidratează și lasă pielea fină

- poate fi utilizat după ras ori epilare, fără a irita 

- miros plăcut

- eficiență

- preț de aprox. 20 de lei

- nota mea, 10+




Comentarii

  1. Si mie imi plac produsele dove: raport calitate-pret, parfum discret, placut, eficienta. Imi plac mult seturile lor cu portfarduri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare dragi imi sunt si mie. Cremele de maini mai ales, dar si cum ai spus tu, portfardurile!

      Ștergere
  2. Am sa-l caut si eu, imi plac produsele Dove.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este minunat! Sunt sigura ca o sa iti placa foarte mult daca il gasesti.

      Ștergere
  3. Eu îl folosesc de mult, adica de ... :))
    Dar stii ce ma mira? La mine costa în jur de 8 euro iar la tine în jur de 20 de lei ... Pai asta e correct? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi cred ca abia au aparut, cel putin pana acum eu unde imi fac veacul nu le-am mai vazut, iar pretul mai mult ca sigur a fost de oferta. Daca e sa le caut acum sigur sunt mai scumpe :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Părerea mea despre produsele Cien la o lună de la testare

Deși am mai povestit despre produsele Cien  aici  și  aici , postarea de astăzi este dedicată întregului pachet primit spre testare. La aproximativ o lună de când am început să mă delectez cu aceste produse, pot afirma că deja mi-am făcut o părere și vă pot spune sincer ce cred eu despre ele. A se observa că gelul de duș e folosit intens- de la baie la pozat, că așa îi șade bine unui produs bun! Preferatele mele au fost crema de mâini și gelul de duș, pentru că hidratează pielea în profunzime, se absorb repede în piele și au un miros proaspăt, discret, pe care îl ador. Pot afirma că am devenit dependentă de aceste două produse, nu mă pot abține să nu le utilizez. Uneori chiar am impresia că inventez motive de a face duș, doar așa, să mă mai bucur puțin de mirosul plăcut al cremelor și de pielea fină, moale și bine hidratată- aproape ca a unui bebeluș. În ceea ce privește cremele de față, sunt mulțumită de ele, în ceea ce privește hidratarea sunt ok, lasă tenul catifelat, î

Cien Q10 cream

Vă povesteam acum câteva zile că am avut plăcerea de a fi selectată de  BuzzStore  și  Lidl  să particip la campania de testare  Cien . Dacă  gelul de duș  este preferatul meu, nici cremele Cien Q10 nu se lasă mai prejos! Și pentru că îmi place să vă încânt și cu câte un știați că, înainte de a îmi spune opinia despre Cien Q10 cream, ia uitați: "Conform unui test specializat realizat în 2014 în Italia, Cien de la  Lidl Romania  este cea mai eficientă cremă anti-rid, în comparație cu alte 14 creme de marcă care au făcut obiectul testării. Cele 15 creme au fost testate pe un eșantion de 1021 de femei, care s-au supus testărilor timp de o lună. Au fost măsurate prin analize de laborator specifice, capacitatea de hidratare şi eficacitatea anti-rid. În urma ambelor analize, Cien a ieşit nr.1!" Gama cuprinde: - cremă de zi antirid, cu factor  de protecție solară - cremă de noapte antirid, cu efect hidratant Ambele creme conțin Q10, complexul Liftactiv Intensive și a

Balea Hair Volume Powder

Abia m-am urnit să scriu postarea asta, atât de cald îmi e... Abia îmi mai funcționează mecanismele ce îmi pun creierașul în mișcare și deja încep să mă gândesc la răcoarea plăcută a toamnei... sau în cel mai bun caz a mării! De muncă, de nuntă, de dans... de pregătiri, vă spun sincer că nu mai am chef de nimic. Eu de fel nu suport prea bine căldura, dar acum am atins un grad RIDICAT de frustrare și nici nu dorm bine din cauză că îmi iese limba de trei coți. Se poate divorța de caniculă!? Că pe mine nu mă mai ajută nimic... Voi sunteți bine, cum rezistați?! Și acum că am dat drumul întregului năduf aici, să vă povestesc de pudra peste care am dat în weekend prin DM. E și ea în ton cu vara, căldura și toată nebunia exotică. Colorată, veselă, cu miros de cocos și alte nebunii, cu papagali fericiți și căpăcel pastelat! Aaaa și să nu uităm, este ediție limitată. Altfel nici nu o luam, nu?! Tubulețul conține 10 g produs, prețul este de aproximativ 12 lei, ceea ce este super afa