Treceți la conținutul principal

DM Lifebook 2019

Am tot vrut de ceva timp să scriu despre DM Lifebook 2019, dar mereu a intervenit altceva și am amânat. Poate și din cauză că oricum vă vorbisem despre agenda asta incredibilă atât pe Instagram, cât și pe Facebook...

Totuși, agenda este atât de minunată, utilă și grozavă, că e musai să vă povestesc despre ea și aici!



Prin decembrie cei de la DM au adus în magazinele din țară aceste simpatice agende, iar clienții puteau intra în posesia lor fie achiziționându-le (preț - 50 lei), fie cumpărând produse în valoare de minim 200 lei pe un singur bon fiscal (iar răsplata era o agendă cadou).

Prima mea idee când le-am văzut, mai ales că nu puteau fi răsfoite, a fost- MARKETING! Și nu am vrut să aud de aceste agende ori să îmi iau una. În ianuarie însă, tot butonând pe youtube, am dat peste un clip unde unde era prezentată o DM Lifebook- și m-am îndrăgostit.

Conceptul lui 2019 pentru aceste agende/organizatoare este natura, iar ele vin în 12 modele diferite, unul pentru fiecare lună a anului. Cel mai mult mi-a plăcut design-ul pentru februarie și octombire, însă în cele din urmă am plecat din magazin cu agenda lui octombrie.


Lifebook 2019 este destul de grosuță, nu e neaparat o agendă ușoară ( dacă vreți să o luați zi de zi în geantă poate deveni cam grea), însă este structurată extrem de bine: coperți cartonate, prindere cu elastice colorate, calendar anual, lunar și săptămânal, rubrici pentru fiecare lună, idei de rețete, planificări vizite medic etc.

Ce mi-a plăcut enorm este faptul că fiecare lună are dedicată o umbreluță de colorat- fiecare bucățică din umbrelă reprezintă o zi a lunii, iar noi trebuie să o colorăm în funcție de cum ne-am simțit - un mod minunat de a face la sfârșit de lună un bilanț. Personal, în februarie se pare că am fost cam... obosită!

De asemenea, fiecare lună are dedicată pe aceeași pagină cu umbrela și sugestii de excursie, scopur/planuri și economii. Un mod foarte drăguț de a ține evidența banilor și ideilor.


Un alt aspect minunat în ceea ce privește agenda e că la final se găsește o pagină specială cu semințe de flori! Eu am primit semințe de flori de piatră, dar din câte am citit, fiecare lună are o floare anume (semințele vin și cu instrucțiuni de semănare, udare etc.)

Lifebook este colorată, veselă și extrem de înflorată- poate asta m-a și determinat să o îndrăgesc atât de mult, ținând cont de cât de mult iubesc florile. Eram chiar pe punctul de a achiziționa și agenda ce reprezenta luna februarie, doar pentru că avea pe copertă ghiocei...

Pentru mine s-a dovedit extrem de utilă agenda, mă ajută enorm să mă organizez, cu precădere că sunt genul vizual și mare iubitoare de liste, notițe, floricele etc. De asemenea oferă suficient spați pentru fiecare zi a săptămânii încât să scrii câte în lună și în stele și chiar un spațiu suplimentar pentru fiecare săptămână, în caz să ai nevoie de notițe suplimentare.

Hârtia este de extrem de bună calitate, veselă și colorată, chiar inedito-deosebită (lucru ce îmi place enorm, căci mă reprezintă), atât de diferit de o agendă obișnuită.

Lifebook 2019 by DM a devenit extrem de repede "accesoriul" meu preferat și recunosc că provoacă dependență, căci nu mă pot despărți de ea nici când ies strict la o plimbare în oraș - o ador!

Nu știu dacă mai găsiți în magazinele DM Lifebook 2019, dar dacă mai dați de câteva exemplare rătăcite, nu ezitați să faceți o achiziție veselă- fie că o cumpărați pentru voi ori pentru a o dărui cuiva drag, merită din plin!

Sunt curioasă- câte dintre voi aveți acasă agenda Lifebook 2019?

Comentarii

  1. Foarte interesantă și foarte frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place faptul ca este originala. Practica si te scoate din anonimat.

      Ștergere
  2. Nu o am, dar imi place, nu m-ar deranja greutatea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este extrem de practica, asa ca da, greutatea nu mai conteaza, vorba ta.

      Ștergere
  3. O agenda tare faina, nu o mai au nici pe situl official de la DM din Germania ... sau cel putin eu nu am mai gasit-o!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prin Bucuresti nu mai e nici umbra de agenda, pe site-ul DM Romania inca mai e o pagina dedicata lor (https://www.dm-drogeriemarkt.ro/ro_homepage/nou/1261418/life-book-2019.html ) iar la mine acasa, slava Domnului, mai e un teanc considerabil! Fapt ce ma duce spre idea de a mai achizitiona una, desi stiu foarte bine ca nu are rost.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Părerea mea despre produsele Cien la o lună de la testare

Deși am mai povestit despre produsele Cien  aici  și  aici , postarea de astăzi este dedicată întregului pachet primit spre testare. La aproximativ o lună de când am început să mă delectez cu aceste produse, pot afirma că deja mi-am făcut o părere și vă pot spune sincer ce cred eu despre ele. A se observa că gelul de duș e folosit intens- de la baie la pozat, că așa îi șade bine unui produs bun! Preferatele mele au fost crema de mâini și gelul de duș, pentru că hidratează pielea în profunzime, se absorb repede în piele și au un miros proaspăt, discret, pe care îl ador. Pot afirma că am devenit dependentă de aceste două produse, nu mă pot abține să nu le utilizez. Uneori chiar am impresia că inventez motive de a face duș, doar așa, să mă mai bucur puțin de mirosul plăcut al cremelor și de pielea fină, moale și bine hidratată- aproape ca a unui bebeluș. În ceea ce privește cremele de față, sunt mulțumită de ele, în ceea ce privește hidratarea sunt ok, lasă tenul catifelat, î

Cien Q10 cream

Vă povesteam acum câteva zile că am avut plăcerea de a fi selectată de  BuzzStore  și  Lidl  să particip la campania de testare  Cien . Dacă  gelul de duș  este preferatul meu, nici cremele Cien Q10 nu se lasă mai prejos! Și pentru că îmi place să vă încânt și cu câte un știați că, înainte de a îmi spune opinia despre Cien Q10 cream, ia uitați: "Conform unui test specializat realizat în 2014 în Italia, Cien de la  Lidl Romania  este cea mai eficientă cremă anti-rid, în comparație cu alte 14 creme de marcă care au făcut obiectul testării. Cele 15 creme au fost testate pe un eșantion de 1021 de femei, care s-au supus testărilor timp de o lună. Au fost măsurate prin analize de laborator specifice, capacitatea de hidratare şi eficacitatea anti-rid. În urma ambelor analize, Cien a ieşit nr.1!" Gama cuprinde: - cremă de zi antirid, cu factor  de protecție solară - cremă de noapte antirid, cu efect hidratant Ambele creme conțin Q10, complexul Liftactiv Intensive și a

File de iubire

Când aveam fundițe-n păr și rochițe cu buline, Visam la marea iubire,  Ca-n romanele citite pe sofa de străbunica. Am crescut cam repejor Și cu mare bucurie rochița de școlăriță am îmbrățișat. Dar la visul de iubire tot n-am renunțat. La liceu, cu lumea-n cap și speranțe de-mplinire, Am fugit după iubire... Doar că lesne mi-am dat seama că nu-i totu' ca-n romane Și tare m-am supărat pe romanele citite, Pe poveștile trăite și personajele iubite. Dar când timpu a mai trecut Și mai mare am crescut, Ușor am realizat că mitul despre iubire Poate fi înfăptuit lângă omul potrivit. De-a lungul timpului, dar mai ales în facultate, am învățat că un bun scriitor este acela care a cunoscut viața cu tot ce presupune ea: greutăți, bucurii, suișuri și coborâșuri, durere și fericire, lacrimi, agonie, disperare- dar nu s-a lăsat înfrânt de ele, ci le-a împletit cu măiestrie în povești inedite, ce fac delicul publicului. Și asta tocmai pentru că cititorul î