Treceți la conținutul principal

3 must have beauty products for 2019

În sfârșit după o lungă perioadă în care nu am putut să mă bucur de un concediu în adevăratul sens al cuvântului, sărbătorile de iarnă mi-au adus pauza mult așteptată. Și nu doar că am parte de o vacanță în adevăratul sens al cuvântului, dar am putut să mă odihnesc în voie la casa părintească!

Și cum de orice altceva mă pot plânge, numai de lipsa timpului nu, am avut ocazia să fac o mică retrospectivă a ultimilor doi ani... Și din toată ordinea și disciplina, am ajuns la o concluzie simplă: less is better.

Așadar, dacă în urmă cu ceva ani preferam să am o cantitate cât mai mare de farduri, rujuri etc., acum am ajuns la concluzia că este mai important să am mai puține produse, dar versatile. Clasicul ruj rușu, o ojă chic, farduri potrivite oricărui eveniment și lista poate continua.

Totuși, pentru început de an, am considerat că este util să public o postare care să cuprindă 3 produse cosmetice esențiale pentru oricine:

- ruj Trend IT UP
- paletă farduri Essence
- ojă Trend IT UP



Despre produsele Trend IT UP by DM am scris și aici. Recunosc că a fost prima oară când am achiziționat produsele lor, dar m-am îndrăgostit iremediabil de acest brand și nu am putut rezista tentației de a mai cumpăra încă o ojă și un ruj... ambele într-un roșu super, metalic.

Paleta Essence este și ea o achiziție nouă, dar cuprinde culori ce mi se potrivesc perfect, iar combinația de mat cu sidefat este ideală pentru a construi atât un machiaj de zi, cât și unul de seară. 

Personal nu mă machiez zi de zi ( pentru că detest să mă demachiez), dar când ies în oraș ori am un eveniment special îmi place să mă aranjez și să folosesc cunoștințele deprinse la cursurile de make-up. Desigur, pentru asta este musai să aveți și un fond de ten, dar cred că fiecare dintre noi are așa ceva în dotare. Dacă nu, adăugați și fondul de ten pe lista de must have.

Paleta Essence este în ediție limitată de Crăciun, Ho!Ho!Ho!, 01 jingle all the way și conține 9 culori. Rujul Trend IT UP este nr. 010, Bronzing Lipstick si îl recomand din toată inima. Este cremos, se aplică extrem de ușor, nuanța de roșu este superbă și este destul de rezisten ( dacă sunteți în căutarea unui ruj rezistent la transfer, nu se încadrează la această categorie).

Oja, tot de la Trend IT UP, vine în nr. 240, roșu sidefat și conține 6 ml ( preț aprox. 6 lei). Cantitatea deși pare mică, este mai mult decât suficientă și o recomand, deoarece în ceea ce privește produsele destinate întrijirii unghiilor, este mult mai convenabil să achiziționați cantități mai mici.



După cum puteți observa în fotografia de mai sus, culorile paletei Essence sunt extrem de frumoase, pigmentate și intense în același timp. Am decis să o achiziționez cu precădere datorită fardului cu sclipici, care se comportă excelent!

Produsele prezentate de mine se potrivesc oricărei situații și oricărui anotimp, dacă sunteți genul mai îndrăzneț. Pentru acelea dintre voi mai potolite, puteți oricând înlocui oja și rujul cu nuanțe de nude. 

Aș îndrăzni să afirm că iarna și toamna sunt anotimpurile ideale pentru produsele recomandate de mine, fapt pentru care cu siguranță în primăvară o să revin cu ceva mai vesel. 

Voi ce produse de beauty aveți printre preferate și pe care le folosiți cel mai des? Aveți o marcă preferată de cosmetice la care reveniți mereu cu drag?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Părerea mea despre produsele Cien la o lună de la testare

Deși am mai povestit despre produsele Cien  aici  și  aici , postarea de astăzi este dedicată întregului pachet primit spre testare. La aproximativ o lună de când am început să mă delectez cu aceste produse, pot afirma că deja mi-am făcut o părere și vă pot spune sincer ce cred eu despre ele. A se observa că gelul de duș e folosit intens- de la baie la pozat, că așa îi șade bine unui produs bun! Preferatele mele au fost crema de mâini și gelul de duș, pentru că hidratează pielea în profunzime, se absorb repede în piele și au un miros proaspăt, discret, pe care îl ador. Pot afirma că am devenit dependentă de aceste două produse, nu mă pot abține să nu le utilizez. Uneori chiar am impresia că inventez motive de a face duș, doar așa, să mă mai bucur puțin de mirosul plăcut al cremelor și de pielea fină, moale și bine hidratată- aproape ca a unui bebeluș. În ceea ce privește cremele de față, sunt mulțumită de ele, în ceea ce privește hidratarea sunt ok, lasă tenul catifelat, î

Cien Q10 cream

Vă povesteam acum câteva zile că am avut plăcerea de a fi selectată de  BuzzStore  și  Lidl  să particip la campania de testare  Cien . Dacă  gelul de duș  este preferatul meu, nici cremele Cien Q10 nu se lasă mai prejos! Și pentru că îmi place să vă încânt și cu câte un știați că, înainte de a îmi spune opinia despre Cien Q10 cream, ia uitați: "Conform unui test specializat realizat în 2014 în Italia, Cien de la  Lidl Romania  este cea mai eficientă cremă anti-rid, în comparație cu alte 14 creme de marcă care au făcut obiectul testării. Cele 15 creme au fost testate pe un eșantion de 1021 de femei, care s-au supus testărilor timp de o lună. Au fost măsurate prin analize de laborator specifice, capacitatea de hidratare şi eficacitatea anti-rid. În urma ambelor analize, Cien a ieşit nr.1!" Gama cuprinde: - cremă de zi antirid, cu factor  de protecție solară - cremă de noapte antirid, cu efect hidratant Ambele creme conțin Q10, complexul Liftactiv Intensive și a

Lansare Betano în România

Vă tot "amenințam" pe  Facebook  că vă spun pe unde am umblat ieri. Ei bine, a venit și momentul mult așteptat. Prin intermediul  Blogal Initiative  am avut plăcerea să iau parte la lansarea platformei on-line de pariur,  Betano . Lansarea a avut loc  Stadio- Restaurant cu Atrium  (un loc tare simpatic, sigur mai trec pe la ei- m-au cucerit cu cănuțele de cappuccino). Revenind la evenimentul de lansare, vă las mai jos câteva date oficiale, pentru că it's a must când vine vorba de astfel de proiecte. Comunicatul de presă spune cam așa: "Lider pe piața pariurilor sportive din Grecia și Cipru (sub marca Stoiximan), compania oferă pe piața din România produse de top, transmisiuni live ale competițiilor sportive și live casino, precum și servicii de înaltă calitate pentru membrii săi. Jucătorii au acces la peste 4.500 de ligi sportive locale și internaționale de top și pot paria pe 35 de tipuri de sporturi și activități, care se desfășoară oriunde