Treceți la conținutul principal

Cartepedia's Caleidoscopical Black Friday

Cartepedia este o comunitate faină tare de tot, iar provocarea de a contura campania de Black Friday (chiar dacă doar imaginar de data asta) mi-a umplut inima de fericire.

Căci, sinceri să fim, cine nu și-ar dori să fie parte a echipei lor și să creioneze unul dintre cele mai frumoase evenimente din an?


Pentru mine campania de Black Friday ar începe cu una, două săptămâni înainte de eveniment și ar fi profund legată de copilărie, amintirile cu povești nemuritoare spuse de bunica și cărțuliile magice primite în dar de la părinți.

Dar pentru că trăim în secolul XXI, secolul vitezei și al tehnologiei, aș aduce în plan virtual toată magia copilăriei și a cărților pline de mister ce ne-au marcat (pozitiv) serile.

Și pentru că avem la îndemână Facebook-ul Cartepedia, precum și profilul de Instagram aș lansa o aplicație interactivă, un soi de Black Friday Calendar, unde toți iubitorii de cărți să se poată înscrie și să poată juca ruleta cărților cu zvâc!

Și pentru că oamenilor în general le plac culorile, pentru că fiecare este unic și deosebit, aplicația noastră nu ar avea o singură culoare, ci ar fi caleidoscopică.

Căci atunci când vine vorba de cărți o singură culoare nu este suficientă. Este nevoie de mii de culori, sub mii de forme: este caleidoscopică!

Aplicația ar reprezenta o carte în stilul celor 3D, incluzând de asemenea ferestre cu indicii, întrebări capcană sau surprize cărturești.

Fiecare utilizator se va înregistra și va răspunde inițial la un set de 3 întrebări, stabilindu-i astfel profilul de cititor ( gen literar preferat, ultimul roman citit, citatul favorit) și primind un template de carte. Pentru cei romantici aplicația va înfățișa o carte ca cele vintage, cu scris caligrafic, coperți aurite, labirinturi laborioase, pentru aventuriei păduri întunecate, capcane la tot pasul, case bântuite etc.

Desigur, toți cei care reușesc să finalizeze ceea ce aș numi Cartepedia's Caleidoscopical Black Friday Quest primesc o reducere adițională de 10% pentru orice achiziție făcută în ziua de Black Friday.


Aplicația Caleidoscopical Books ar cuprinde trei domenii principale:

- ferestre cu întrebări, răspunsul corect dezvăluindu-ți următoarea pagină a cărții, acumulând de asemenea;

- ferestre cu recomandări de carte (în funcție de: răspunsurile la mini-chestionarul de început, cu trimitere la întrebările cu răspuns greșit etc.)

- ferestre cu pachete de cărți surpriză ( aceste pachete includ 3, 5 sau 7 cărți, le prețuri speciale și a căror titluri vor rămâne un mister). Jucătorul are oportunitatea de a salva în coșulețul de cumpărături pachetele surpriză și să le achiziționeze în ziua de Black Friday. În cazul în care optează pentru pachetele surpriză, jocul se încheie. Un soi de ruleta rusească, dar amatorii de adrenalină și mister cu siguranță ar prinde gustul unei astfel de provocări.

În ceea ce privește scopul aplicației, acesta ar avea următoarea structură:

- informarea publicului cu privire la Black Friday și a reducerilor puse la bătaie;

- implicarea activă a cititorilor înfocați într-un joc cu și despre cărți;

- cadorisirea jucătorilor cu diferite beneficii în funcție de rezultatele la joc: pachete de cărți surpriză, reduceri suplimentare pentru toți cei ce finalizează jocul, cadouri în funcție de punctajul acumulat ( semne de cărți, abtibilduri cărturești etc.) iar pentru cei cu punctaj maxim o carte cadou la alegere la orice comandă plasată pe site;

- implicarea efectivă a cititorilor în campania de Black Friday, lucru ce le poate stârni sentimentul de apartenență la comunitate, pot face schimb de păreri cu alți utilizatori, fiind în același timp expuși la o gamă cât mai variată de titluri și genuri literare.

În acest mod, cei nehotărâți au suficient timp la dispoziție să își alcătuiască un wish list, cititorii competitivi au ocazia să își testeze cunoștințele literare, firele copilăroase să se joace, iar cei ce duc dorul copilăriei, să se întoarcă în trecut câteva minute - căci fiecare zi va aduce o nouă provocare în aplicația Caleidoscopical Books!

Pentru că Black Friday pentru iubitorii de cărți nu e doar despre promoții și reduceri. Este despre dragostea față de cărți, miracolul poveștilor și al vieților paralele, este o călătorie printre litere aurite și mici surprize cărturești. 

Când vine vorba de cărți să spui Black Friday nu este suficient. Când vine vorba de cărți este nevoie de simț ludic, de culoare, unicitate și respect față de fiecare cititor. Este imposibil să aplici tuturor aceeași promoție standar, căci iubitorii de carte sunt deosebiți, sunt unici, sunt speciali. Și au nevoie de oferte pe sufletul lor - oferte caleidoscopice, pentru a le reflecta pofta de lectură!


Carte diem dragii mei și nu uitați: lumea cărților este o lume caleidoscopică și așa ar trebui să fie și achizițiile de Black Friday.


Acest articol face parte din campania Cartepedia de Black Friday. Mai multe despre campanie puteți citi aici

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Părerea mea despre produsele Cien la o lună de la testare

Deși am mai povestit despre produsele Cien  aici  și  aici , postarea de astăzi este dedicată întregului pachet primit spre testare. La aproximativ o lună de când am început să mă delectez cu aceste produse, pot afirma că deja mi-am făcut o părere și vă pot spune sincer ce cred eu despre ele. A se observa că gelul de duș e folosit intens- de la baie la pozat, că așa îi șade bine unui produs bun! Preferatele mele au fost crema de mâini și gelul de duș, pentru că hidratează pielea în profunzime, se absorb repede în piele și au un miros proaspăt, discret, pe care îl ador. Pot afirma că am devenit dependentă de aceste două produse, nu mă pot abține să nu le utilizez. Uneori chiar am impresia că inventez motive de a face duș, doar așa, să mă mai bucur puțin de mirosul plăcut al cremelor și de pielea fină, moale și bine hidratată- aproape ca a unui bebeluș. În ceea ce privește cremele de față, sunt mulțumită de ele, în ceea ce privește hidratarea sunt ok, lasă tenul catifelat, î

Cien Q10 cream

Vă povesteam acum câteva zile că am avut plăcerea de a fi selectată de  BuzzStore  și  Lidl  să particip la campania de testare  Cien . Dacă  gelul de duș  este preferatul meu, nici cremele Cien Q10 nu se lasă mai prejos! Și pentru că îmi place să vă încânt și cu câte un știați că, înainte de a îmi spune opinia despre Cien Q10 cream, ia uitați: "Conform unui test specializat realizat în 2014 în Italia, Cien de la  Lidl Romania  este cea mai eficientă cremă anti-rid, în comparație cu alte 14 creme de marcă care au făcut obiectul testării. Cele 15 creme au fost testate pe un eșantion de 1021 de femei, care s-au supus testărilor timp de o lună. Au fost măsurate prin analize de laborator specifice, capacitatea de hidratare şi eficacitatea anti-rid. În urma ambelor analize, Cien a ieşit nr.1!" Gama cuprinde: - cremă de zi antirid, cu factor  de protecție solară - cremă de noapte antirid, cu efect hidratant Ambele creme conțin Q10, complexul Liftactiv Intensive și a

Lansare Betano în România

Vă tot "amenințam" pe  Facebook  că vă spun pe unde am umblat ieri. Ei bine, a venit și momentul mult așteptat. Prin intermediul  Blogal Initiative  am avut plăcerea să iau parte la lansarea platformei on-line de pariur,  Betano . Lansarea a avut loc  Stadio- Restaurant cu Atrium  (un loc tare simpatic, sigur mai trec pe la ei- m-au cucerit cu cănuțele de cappuccino). Revenind la evenimentul de lansare, vă las mai jos câteva date oficiale, pentru că it's a must când vine vorba de astfel de proiecte. Comunicatul de presă spune cam așa: "Lider pe piața pariurilor sportive din Grecia și Cipru (sub marca Stoiximan), compania oferă pe piața din România produse de top, transmisiuni live ale competițiilor sportive și live casino, precum și servicii de înaltă calitate pentru membrii săi. Jucătorii au acces la peste 4.500 de ligi sportive locale și internaționale de top și pot paria pe 35 de tipuri de sporturi și activități, care se desfășoară oriunde