Treceți la conținutul principal

Forever Barnangen

De ceva timp pe piața din România și-a făcut apariția o gamă nouă de produse destinate îngrijirii și igenei corporale.

Deși sunt sigură că ați auzit de Barnangen deja, nu mă pot abține să nu vă povestesc și eu puțin de acest brand și de produsele lor, atât de dragi mie.

Cel mai bun produs al lor cred cu tărie că este uleiul de corp Midsommar Glow, despre care vă povesteam aici, dar la fel de eficiente sunt gelul de duș și crema hidratantă de corp, așa că le rezerv și lor o postare separată.


Barnangen este un brand suedez foarte fain, cu un concep și filozofie de viață extrem de faine, mai exact conceptul Lagom.

Pentru suedezi Lagom înseamnă să trăiești în echilibru cu tine și cu natura, să te simți bine în pielea ta, să te bucuri de lucrurile simple și să trăiești cât de frumos poți.Lagom este un cuvânt simplu, dar definește un întreg stil de viață, definește starea de bine și echilibru.

Cei ce reușesc să îmbrățișeze și să trăiască după conceptul Lagom, sunt oameni echilibrați, au reușit să pună în balanță ceea ce este cu adevărat important în viață, sunt sănătoși, fericiți și împliniți.

Iar produsele Barnangen îți oferă această conexiune cu natura, cu relaxarea, starea de bine și fericirea din copilărie de care avem atât de mult nevoie- mai ales după o zi stresantă de muncă,  o zi în care am trebălui prin casă ca niște furnicuțe sau ne-am lăsat purtați în vârtejul urban.

Cu un miros discret, de flori, natură, libertate și păduri proaspăt udate de ploaie, produsele Barnangen au grijă de pielea fiecăruia dintre noi, în funcție de nevoi.

Curăță fără să irite, hidratează în profunzime, lăsând pielea moale și catifeltă și acționează ca un soi de aromaterapie.

Mie aceste produse mi-au mers direct la inimă. E drept că la început am crezut că e mai mult publicitatea de ele, dar imediat ce am început să le testez mi-am dat seama că sunt diferite și că îmi plac mult.

Cremoase, plăcut parfumate, cu ambalaje practice, ușor de dozat și o aromă ce mă duce cu gândul la copilărie, la vremurile când nu aveam griji și eram liberă, produsele Barnangen (alaturi de cele de la Fragonard) sunt de departe în top 3 preferate.

Dacă aveți ocazia să le testați nu ezitați, sunt sigură că și voi o să vă îngrăgostiți de ele. Deși preferatul meu rămâne de departe uleiul de corp, gelul de duș și loțiunea hidratantă sunt și ele de-a dreptul gro-za-ve!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Părerea mea despre produsele Cien la o lună de la testare

Deși am mai povestit despre produsele Cien  aici  și  aici , postarea de astăzi este dedicată întregului pachet primit spre testare. La aproximativ o lună de când am început să mă delectez cu aceste produse, pot afirma că deja mi-am făcut o părere și vă pot spune sincer ce cred eu despre ele. A se observa că gelul de duș e folosit intens- de la baie la pozat, că așa îi șade bine unui produs bun! Preferatele mele au fost crema de mâini și gelul de duș, pentru că hidratează pielea în profunzime, se absorb repede în piele și au un miros proaspăt, discret, pe care îl ador. Pot afirma că am devenit dependentă de aceste două produse, nu mă pot abține să nu le utilizez. Uneori chiar am impresia că inventez motive de a face duș, doar așa, să mă mai bucur puțin de mirosul plăcut al cremelor și de pielea fină, moale și bine hidratată- aproape ca a unui bebeluș. În ceea ce privește cremele de față, sunt mulțumită de ele, în ceea ce privește hidratarea sunt ok, lasă tenul catifelat, î

Cien Q10 cream

Vă povesteam acum câteva zile că am avut plăcerea de a fi selectată de  BuzzStore  și  Lidl  să particip la campania de testare  Cien . Dacă  gelul de duș  este preferatul meu, nici cremele Cien Q10 nu se lasă mai prejos! Și pentru că îmi place să vă încânt și cu câte un știați că, înainte de a îmi spune opinia despre Cien Q10 cream, ia uitați: "Conform unui test specializat realizat în 2014 în Italia, Cien de la  Lidl Romania  este cea mai eficientă cremă anti-rid, în comparație cu alte 14 creme de marcă care au făcut obiectul testării. Cele 15 creme au fost testate pe un eșantion de 1021 de femei, care s-au supus testărilor timp de o lună. Au fost măsurate prin analize de laborator specifice, capacitatea de hidratare şi eficacitatea anti-rid. În urma ambelor analize, Cien a ieşit nr.1!" Gama cuprinde: - cremă de zi antirid, cu factor  de protecție solară - cremă de noapte antirid, cu efect hidratant Ambele creme conțin Q10, complexul Liftactiv Intensive și a

Balea Hair Volume Powder

Abia m-am urnit să scriu postarea asta, atât de cald îmi e... Abia îmi mai funcționează mecanismele ce îmi pun creierașul în mișcare și deja încep să mă gândesc la răcoarea plăcută a toamnei... sau în cel mai bun caz a mării! De muncă, de nuntă, de dans... de pregătiri, vă spun sincer că nu mai am chef de nimic. Eu de fel nu suport prea bine căldura, dar acum am atins un grad RIDICAT de frustrare și nici nu dorm bine din cauză că îmi iese limba de trei coți. Se poate divorța de caniculă!? Că pe mine nu mă mai ajută nimic... Voi sunteți bine, cum rezistați?! Și acum că am dat drumul întregului năduf aici, să vă povestesc de pudra peste care am dat în weekend prin DM. E și ea în ton cu vara, căldura și toată nebunia exotică. Colorată, veselă, cu miros de cocos și alte nebunii, cu papagali fericiți și căpăcel pastelat! Aaaa și să nu uităm, este ediție limitată. Altfel nici nu o luam, nu?! Tubulețul conține 10 g produs, prețul este de aproximativ 12 lei, ceea ce este super afa