joi, 23 februarie 2017

Spring Super Blog 2017

O dată cu sosirea primăverii, timidă ca un ghiocel a răsărit și competiția Super Blog 2017! Cu probe incitante, sponsori care mai de care și surprize, nu ai cum să spui NU comptetiției.


Prima oară am descoperit Super Blog anul trecut, tot în primăvară, unde m-am înscris în ultimul moment, prinzând ultimele 2 probe... și surpriză: am și câștigat una dintre ele!

Așadar, la un an distanță, spun DA provocării de primăvară și abia aștept să creez texte și postări inedite pentru probele din concurs.

Iar 1 martie va aduce pe lângă mărțișoare și prima probă din Spring Super Blog- abia aștept să văd despre ce va fi vorba.

Dacă și voi aveți un blog și vă surâde ideea de a participa la un super concurs, înscrieți-vă în competiție aici!

15 comentarii:

  1. Iti doresc mult succes! :)
    ps. vezi ca e ceva gresit in link ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa fie. Multumesc pentru atentionare, am modificat :*

      Ștergere
  2. Succes,multe premii si astept sa-ti citesc articolele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes,multe premii si astept sa-ti citesc articolele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mult succes, draga mea! Te astept la linia de start! Hugs!

    RăspundețiȘtergere