duminică, 20 noiembrie 2016

Giveaway de iarnă

Pentru că giveaway-ul din vară a avut mare succes printre voi, m-am gândit să organizez unul și pentru sezonul rece!

Așa că, începând de astăzi și până pe 10 decembrie, avem giveaway!


Pentru a putea primi cutiuța magică trebuie să:

2. dați share și/sau like postării de concurs
3. să îmi spuneți într-un comentariu la postarea concursului ce cadou vreți să vă aducă Moșul


Cutiuța conține:

- o oglindă de buzunar
- un antiperspirant Rexona
- 3 mostre Vichy
- o mostră Ivatherm
- 3 mostre Bottega Verde
- 4 mostre Cosmetic Plant 
- 3 mostre Gerovital Plant 
- gel de duș travel size
- un set cercei
- cremă de față Yves Rocher
- o mostră Cien 
- 2 mostre Di Palomo

Extragerea premiului se va face pe 11 decembrie, prin intermediul unui program de tip random. 

60 de comentarii:

  1. Vai, Amalia! Sa-mi pastrezi si mie o monstra Ivatherm, nu reusesc sa dau deloc de monstre de fond de ten si vreau sa-l schimb. Multumim mult! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Momentan de la Ivatherm mai am doar mostre de gel de curatare. Daca mai fac rost de mostre de fond de ten, te anunt. :)

      Ștergere
  2. Succes sa fie pentru oricine,din suflet le doresc.-premiu superb.

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb concursul! Mulțumim mult, Amalia! ❤️❤️

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi doresc o perie faciala electrica :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru a te putea inscrie in concurs, te rog sa urmezi pasii urmatori:

      1. dați like paginii de Facebook Amalia Marinescu Blog
      2. dați share și/sau like postării de concurs
      3. să îmi spuneți într-un comentariu la postarea concursului ce cadou vreți să vă aducă Moșul

      Ștergere
  5. Sanatate su un telefon as avea nevoie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru a te putea inscrie in concurs, te rog sa urmezi pasii urmatori:

      1. dați like paginii de Facebook Amalia Marinescu Blog
      2. dați share și/sau like postării de concurs
      3. să îmi spuneți într-un comentariu la postarea concursului ce cadou vreți să vă aducă Moșul

      Ștergere
  6. Sanatate su un telefon!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru a te putea inscrie in concurs, te rog sa urmezi pasii urmatori:

      1. dați like paginii de Facebook Amalia Marinescu Blog
      2. dați share și/sau like postării de concurs
      3. să îmi spuneți într-un comentariu la postarea concursului ce cadou vreți să vă aducă Moșul

      Ștergere
  7. Un premiu minunat, multumim frumos . !

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Pentru a te putea inscrie in concurs, te rog sa urmezi pasii urmatori:

      1. dați like paginii de Facebook Amalia Marinescu Blog
      2. dați share și/sau like postării de concurs
      3. să îmi spuneți într-un comentariu la postarea concursului ce cadou vreți să vă aducă Moșul

      Ștergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Răspunsuri
    1. Pentru a te putea inscrie in concurs, te rog sa urmezi pasii urmatori:

      1. dați like paginii de Facebook Amalia Marinescu Blog
      2. dați share și/sau like postării de concurs
      3. să îmi spuneți într-un comentariu la postarea concursului ce cadou vreți să vă aducă Moșul

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. Pentru a te putea inscrie in concurs, te rog sa urmezi pasii urmatori:

      1. dați like paginii de Facebook Amalia Marinescu Blog
      2. dați share și/sau like postării de concurs
      3. să îmi spuneți într-un comentariu la postarea concursului ce cadou vreți să vă aducă Moșul

      Ștergere
  12. Sa imi aduca mosul o pereche de ghete imi doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru a te putea inscrie in concurs, te rog sa urmezi pasii urmatori:

      1. dați like paginii de Facebook Amalia Marinescu Blog
      2. dați share și/sau like postării de concurs
      3. să îmi spuneți într-un comentariu la postarea concursului ce cadou vreți să vă aducă Moșul

      Ștergere
  13. Răspunsuri
    1. Pentru a te putea inscrie in concurs, te rog sa urmezi pasii urmatori:

      1. dați like paginii de Facebook Amalia Marinescu Blog
      2. dați share și/sau like postării de concurs
      3. să îmi spuneți într-un comentariu la postarea concursului ce cadou vreți să vă aducă Moșul

      Ștergere
  14. Multumim pentru concurs !
    O excursie la munte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru a te putea inscrie in concurs, te rog sa urmezi pasii urmatori:

      1. dați like paginii de Facebook Amalia Marinescu Blog
      2. dați share și/sau like postării de concurs
      3. să îmi spuneți într-un comentariu la postarea concursului ce cadou vreți să vă aducă Moșul

      Ștergere
  15. Luna asta au fost tip-urile pt cadourile din reviste?m-ai invatat cu narav😸

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu asta era intentia mea, dar daca e un "narav" pozitiv, atunci e bine :)

      Ștergere
  16. Răspunsuri
    1. Pentru a te putea inscrie in concurs, te rog sa urmezi pasii urmatori:

      1. dați like paginii de Facebook Amalia Marinescu Blog
      2. dați share și/sau like postării de concurs
      3. să îmi spuneți într-un comentariu la postarea concursului ce cadou vreți să vă aducă Moșul

      Ștergere
  17. AS dori de la mos sanatate si o pereche de botine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc ca ai impartasit cu noi dorinta ta. Nu uita insa, pentru a fi eligibila trebuie sa te inscrii si pe Facebook!

      Ștergere
  18. Mosul vreau sa-mi aduca un laptop.
    Fb: Mihaela Florentina Miha
    share:https://www.facebook.com/apostoiu.mihaelaflorentina/posts/1314626985256095

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru inscrierea in concurs! Mult noroc la extragere

      Ștergere
  19. https://web.facebook.com/Mary.Lena32/posts/1112144545550050?pnref=story
    fb https://web.facebook.com/Mary.Lena32
    Mosu as vrea sa imi aduca o geanta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru inscrierea in concurs! Mult noroc la extragere

      Ștergere
  20. O pereche de botine mi-as dori !Multumim pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc ca ai impartasit cu noi dorinta ta. Nu uita insa, pentru a fi eligibila trebuie sa te inscrii si pe Facebook!

      Ștergere
  21. Răspunsuri
    1. Iti multumesc ca ai impartasit cu noi dorinta ta. Nu uita insa, pentru a fi eligibila trebuie sa te inscrii si pe Facebook!

      Ștergere