joi, 18 august 2016

Concurs cu premii dulci, ca mierea!

Up-date: Câștigătoarea concursului cu premii dulci, este  Kolozsi Beata-Kinga! Felicitariiiiiiiiiiiiii.


V-am promis că mai am o surpriză pentru voi! M-am lăsat cam mult așteptată, dar vine și concursul. Dacă avem printre voi iubitori de miere, concursul acesta clar este pentru voi!


Întâi de toate, premiile sunt:

1. gel revigorant de duș for men
2. apidermin gel de duș
3. o sticlă vin suav din miere
4. o sticlă vin suav demisec din miere
5. emulsie după plajă SPF 30
6. emulsie reparatoare după plajă
7. o umbrelă de plajă

Concursul este organizat în colaborare cu Complex Apicol Veceslav Harnaj, prietenul cel mai bun al albinuțelor.

Pentru a vă putea înscrie la concurs, trebuie să:

1. dați like paginii de facebook Amalia Goleanu Blog
2. să distribuiți postarea de concurs
3. să lăsați un comentariu la această postare (de pe blog)

Alegerea câștigătorilor:

- se va face prin intermediul random.org sau un program asemănător în cazul în care vor fi prea multe înscrieri.

Haideți la CONCURS albinuțele mele!

P.S. Concursul începe astăzi, 18.08.2016 și se încheie pe 01.09.2016.

289 de comentarii:

  1. super ,multumim

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac aceste premii dulci si mi le doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Particip. Mulțumim , un premiu minunat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un concurs "dulce" precum mierea��

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunat premiu, ramane sa mai avem noroc sa il castigam.

    RăspundețiȘtergere
  6. cristiana carmen teodor18 august 2016, 20:07

    Un concurs dulce super.

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunat premiu, ramane sa mai avem noroc sa il castigam.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ciobanu Anca
    Frumos premiu,e pe gustul tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Super premiul..e minunat
    Va fi o bucurie pentru cistigator☺
    Pe fb sunt Mary Wind

    RăspundețiȘtergere
  10. Super concurs. Premii minunate. Multumim.

    RăspundețiȘtergere
  11. Particip super minunat concursul multumim

    RăspundețiȘtergere
  12. Particip. Mulțumim

    RăspundețiȘtergere
  13. Ghizdavu Iuliana ;Particip ,un concurs frumos ,multumim!

    RăspundețiȘtergere
  14. Particip. un concurs minunat, un super premiu!

    RăspundețiȘtergere
  15. Like and share Buscan Elena Adina
    https://www.facebook.com/adinabusy/posts/1229672847072644?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi plac aceste premii dulci si mi le doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. licaelena39@yahoo.com
    Fb Iacob Elena
    Particip

    RăspundețiȘtergere
  18. Particip. Imi doresc acest premiu. Facebook: Maria Popescu Schinteie

    RăspundețiȘtergere
  19. Aria Aria (profilul de facebook)18 august 2016, 22:23

    Particip

    RăspundețiȘtergere
  20. Superb premiu-multumesc.Succes tuturor .

    RăspundețiȘtergere
  21. Particip multumim ptr concurs fb constantin aurora

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumim, super premiu! Nu a fost cerut, dar las totuși link-ul cu share-ul postării: https://www.facebook.com/roxana.sandoi/posts/1435780526438039?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  23. Bratosin Corina Mihaela18 august 2016, 23:56

    Multumim pt concurs.Super premii!

    RăspundețiȘtergere
  24. Multumim! Ma inscriu si eu. Pe facebook am dat like de pe pag.sotului Rdanc Gl.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 52- multumesc si pentru precizari, e important pt o buna desfasurare a concursului.

      Ștergere
  25. Super concurs, minunate premii!!

    RăspundețiȘtergere
  26. Mulțumim pentru concurs, premiul este minunat!
    FB like și share: Adina Gavriloi

    RăspundețiȘtergere
  27. Multumiri,particip! FB si share -Rotaru Gabriela Tatiana

    RăspundețiȘtergere
  28. Un concurs cu un premiu tare dulce pentru care iti multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  29. Un premiu foarte tentant, ador produsele!

    RăspundețiȘtergere
  30. Un premiu foarte tentant, ador produsele!

    RăspundețiȘtergere
  31. https://www.facebook.com/mihaelabmihaela/posts/1398575900159567

    RăspundețiȘtergere
  32. M-am inscris ,multumesc
    https://www.facebook.com/lenuta.sanduleanu/posts/1184963224879154

    RăspundețiȘtergere
  33. Super premiu.Porduse roamnesti de calitate.Multumim.
    https://www.facebook.com/crybv/posts/10154523175052958?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  34. Imi plac produsele, sunt de calitate.
    https://www.facebook.com/marius.orbai/posts/1754837808102087?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  35. Un premiu minunat, particip cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  36. Mmmm ador mierea !

    RăspundețiȘtergere
  37. Răspunsuri
    1. Pentru a va putea inscrie in concurs si a primi un numar pentru extragere, va rog sa lasati un comentariu cu numele complet.

      Ștergere
  38. particip.
    fb: nicolae adrian

    RăspundețiȘtergere
  39. Particip, un premiu frumos.
    FB. Mada Lyna

    RăspundețiȘtergere
  40. Particip
    fb Paula Paullina

    RăspundețiȘtergere
  41. ce premii minunate!!!
    FB: Geta Alexiu

    RăspundețiȘtergere
  42. Particip super premii..:-*:-* FB: Bogatoiu Maria

    RăspundețiȘtergere
  43. Particip. Multumim pentru acest concurs cu super premii. Bafta tuturor!:)

    RăspundețiȘtergere
  44. Particip. Mulțumim

    RăspundețiȘtergere
  45. Imi plac produsele.
    https://www.facebook.com/martonmonica/posts/958904154236342?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  46. Super concurs.Particip cu cont FB. Lavinia Gabriela.

    RăspundețiȘtergere
  47. Particip-multumim!

    RăspundețiȘtergere
  48. particip si eu....multumesc pentru sansa oferita

    RăspundețiȘtergere
  49. Răspunsuri
    1. Pentru a va putea inscrie in concurs si a primi un numar pentru extragere, va rog sa lasati un comentariu cu numele complet.

      Ștergere
  50. Nicoleta Georgescu
    Particip.
    Multumim pentru concurs

    RăspundețiȘtergere
  51. MArilena Rosioru
    Multumim pnetru concurs.as fi incantata sa testez aceste produse :)

    RăspundețiȘtergere
  52. Imi plac aceste premii dulci si mi le doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  53. Imi plac aceste premii dulci si mi le doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  54. Caragui Valentin20 august 2016, 17:34

    Imi plac aceste premii dulci si mi le doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  55. particip!Chiar imi doresc aceste produse.

    RăspundețiȘtergere
  56. Alexandrescu Crinu21 august 2016, 17:12

    Particip cu drag!

    RăspundețiȘtergere