Treceți la conținutul principal

Trenurile Soarelui 2016- Impresii de călătorie

Vă povesteam ieri că astăzi se lansează programul Trenurile Soarelui 2016 , ce va dura 3 luni. Ei bine, astăzi am avut onoarea să particip în calitate de blogger la lansarea acestui program și să călătoresc alături de o echipă minunată pe ruta București-Constanța.


Ne-am dori din tot sufletul ca de acum înainte mersul cu trenul să fie la fel de plăcut, optimist și vesel ca în fotografia de mai sus (indiferent de ruta pe care călătoriți).

În tren am avut ocazia să întâlnesc o echipă formată din oameni minunați, pasionați și cel mai important dedicați pasiunii lor.

De asemenea, am avut parte și de o super surpriză la plic și o mini-excursie pe malul mării.


Drumul a fost minunat, cu peisaje superbe, câmpuri pline de maci și margarete sălbatice și voie-bună. Plus că am ajuns în Gara Constanța în aproximativ 2 ore și jumătate, ceea ce este foarte rapid (iar condițiile excepționale).

Pentru mai multe detalii să le spunem tehnice, vă invit să citiți ce spun cei de la C.F.R. Călători despre programul Trenurile Soarelui.

Cu Trenurile Soarelui spre litoral!
19 lei bilet elev-student/ Trenul Tineretului/ Bucureşti – Constanţa

CFR Călători informează că începând de astăzi, 09 iunie, va intra în vigoare programul estival de transport Trenurile Soarelui 2016. Timp de trei luni, până la 13 septembrie, turiştii vor putea călători spre litoral cu cele peste 40 de trenuri care vor asigura legături din toată țara către staţiunile de la Marea Neagră şi Delta Dunării.


“Pentru noi, sezonul estival este o oportunitate. Încercăm să răspundem nevoii de mobilitate a cât mai multor oameni și dorințelor acestora de a călători la standarde de calitate din ce în ce mai bune. Prin programul estival Trenurile Soareluiconectăm toate zonele ţării cu destinaţiile turistice de vară și sperăm să le aducem românilor vacanţa cât mai aproape.
Vă doresc experiențe de călătorie cât mai plăcute!”, a declarat Iosif SZENTES, Director General CFR Călători.
Trenuri suplimentare
CFR Călători a pregătit un program special de trenuri pentru ca toate regiunile ţării să poată fi conectate cu destinaţiile de vacanţă cele mai căutate în perioada verii.

Ca NOUTATE în acest sezon, pentru turiștii din Brașov legătura cu destinația Constanța și retur va fi asigurată cu trei trenuri directe, iar pentru cei din Sighetu Marmaţiei legătura cu litoralul se va realiza direct prin grupa de vagoane de la trenul Satu Mare- Mangalia.
De asemenea, pasagerii care sosesc cu trenurile din țară vor avea legături frecvente între Constanța și stațiuni.

În cadrul evenimentului de lansare, va avea loc şi o activitate creativă, ~Scrisori călătoare~. Pasagerii a două trenuri cu destinaţiile Constanţa (trenul inaugural) şi Sibiu (IR 1621, din data de 10 iunie) vor fi surprinşi de cele peste 600 de epistole caligrafiate cu mesaje motivaţionale ale proiectului Livrez Dragoste.

Condiții de călătorie

Toate trenurile InterRegio sunt dotate cu instalații de climatizare şi prize, iar Trenurile Litoral, de viteză sporită (IR 1983, IR 1582, IR 1587 şi IR 1588) Bucureşti – Constanţa şi retur, au în compunere şi vagon bar.  De asemenea, de la Bucureşti Nord la Constanţa şi retur, trenurile IR 1585 şi IR 1586 dispun de Wi-Fi gratuit.

Tarife

Pasagerii au posibilitatea de a călători la tarife reduse, prețurile biletelor fiind accesibile tuturor prin gama variată de reduceri disponibile. Prețul întreg pentru o călătorie București - Constanța, fără reduceri, este de 33,40 la tren RE și de 60 lei la tren IR. Un bilet dus-întors are 10% reducere din tariful de transport și costă la cls a 2-a 60,90 lei la tren RE și 108,80 lei la tren IR, iar la cumpărarea cu o anticipație de peste 21 de zile reducerea este de 25% din tariful de transport și biletul la cls a 2-a costă 46 lei la tren IR și 26,05 lei la tren RE. Cu oferta Minigrup 2-5 reducerile acordate sunt de până la 25%, chiar până la 30% lacumpărarea onlinePentru o călătorie elev/student la Trenul Tineretului, Bucureşti – Constanţa (tarifat ca tren Regio), biletul este de 18,65 lei. Toate tarifele menţionate includ şi tariful de rezervare loc de 3,9 lei.
Durata de parcurs = 2h, cu Trenurile Litoral – trenuri cu viteza sporită,  în cadrul programului Trenurile Soarelui
Trenurile Litoral care circulă fără opriri intermediare, între București Nord şi Constanța, ajung la destinație în aproximativ două 2h. Durata călătoriei cu celelalte trenuri InterRegio, pe ruta București – Constanța, este în medie de aproximativ 2 ore și 20 minute.

Conexiunea cu Delta Dunării

Pentru a facilita accesul turiștilor către Delta Dunării, un tren direct InterRegio va circula suplimentar pe ruta București Nord – Tulcea Oraș și retur: IR 1989 cu plecare din Bucureşti la 06:42 şi sosire în Tulcea Oraş la ora 12:00. La întoarcere, IR 1988 pleacă din Tulcea Oraş la ora 13:35 şi sosește în Bucureşti Nord la ora 18:56. De asemenea, în fiecare zi, celelalte 4 trenuri Regio (2 dus/ 2 întors) din graficul zilnic vor continua să circule între Medgidia și Tulcea.

Recomandări

Înainte de efectuarea călătoriei, rugăm pe toți pasagerii să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare.
Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro, să ne contacteze la numerele de telefon 021/9521 (pentru traficul intern), 021.314.5528 (pentru traficul internațional Gara de Nord București) sau să se adreseze personalului nostru din stații.


Eu susțin călătoria cu trenul! Vă provoc și pe voi să renunțați la mașini și să încercați experiența unui sejur la mare cu... TRENUL!? Are you in?

Comentarii

  1. I'm in! Cand mergem la mare?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut e plicul! Eu ma duc cu trenul.. la munte! :))
    Nu, inca nu ma duc, dar la vara am de gand. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Plicul mi-a placut si mie. L-am pastrat si l-am pus la loc de cinste, in cutiuta mea cu amintiri frumoase. Eu folosesc trenul foarte des. Prefer modul acesta de transport. Microbuzele si autocarele, mai ales pe distante lungi imi dau fiori.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Părerea mea despre produsele Cien la o lună de la testare

Deși am mai povestit despre produsele Cien  aici  și  aici , postarea de astăzi este dedicată întregului pachet primit spre testare. La aproximativ o lună de când am început să mă delectez cu aceste produse, pot afirma că deja mi-am făcut o părere și vă pot spune sincer ce cred eu despre ele. A se observa că gelul de duș e folosit intens- de la baie la pozat, că așa îi șade bine unui produs bun! Preferatele mele au fost crema de mâini și gelul de duș, pentru că hidratează pielea în profunzime, se absorb repede în piele și au un miros proaspăt, discret, pe care îl ador. Pot afirma că am devenit dependentă de aceste două produse, nu mă pot abține să nu le utilizez. Uneori chiar am impresia că inventez motive de a face duș, doar așa, să mă mai bucur puțin de mirosul plăcut al cremelor și de pielea fină, moale și bine hidratată- aproape ca a unui bebeluș. În ceea ce privește cremele de față, sunt mulțumită de ele, în ceea ce privește hidratarea sunt ok, lasă tenul catifelat, î

Cien Q10 cream

Vă povesteam acum câteva zile că am avut plăcerea de a fi selectată de  BuzzStore  și  Lidl  să particip la campania de testare  Cien . Dacă  gelul de duș  este preferatul meu, nici cremele Cien Q10 nu se lasă mai prejos! Și pentru că îmi place să vă încânt și cu câte un știați că, înainte de a îmi spune opinia despre Cien Q10 cream, ia uitați: "Conform unui test specializat realizat în 2014 în Italia, Cien de la  Lidl Romania  este cea mai eficientă cremă anti-rid, în comparație cu alte 14 creme de marcă care au făcut obiectul testării. Cele 15 creme au fost testate pe un eșantion de 1021 de femei, care s-au supus testărilor timp de o lună. Au fost măsurate prin analize de laborator specifice, capacitatea de hidratare şi eficacitatea anti-rid. În urma ambelor analize, Cien a ieşit nr.1!" Gama cuprinde: - cremă de zi antirid, cu factor  de protecție solară - cremă de noapte antirid, cu efect hidratant Ambele creme conțin Q10, complexul Liftactiv Intensive și a

Balea Hair Volume Powder

Abia m-am urnit să scriu postarea asta, atât de cald îmi e... Abia îmi mai funcționează mecanismele ce îmi pun creierașul în mișcare și deja încep să mă gândesc la răcoarea plăcută a toamnei... sau în cel mai bun caz a mării! De muncă, de nuntă, de dans... de pregătiri, vă spun sincer că nu mai am chef de nimic. Eu de fel nu suport prea bine căldura, dar acum am atins un grad RIDICAT de frustrare și nici nu dorm bine din cauză că îmi iese limba de trei coți. Se poate divorța de caniculă!? Că pe mine nu mă mai ajută nimic... Voi sunteți bine, cum rezistați?! Și acum că am dat drumul întregului năduf aici, să vă povestesc de pudra peste care am dat în weekend prin DM. E și ea în ton cu vara, căldura și toată nebunia exotică. Colorată, veselă, cu miros de cocos și alte nebunii, cu papagali fericiți și căpăcel pastelat! Aaaa și să nu uităm, este ediție limitată. Altfel nici nu o luam, nu?! Tubulețul conține 10 g produs, prețul este de aproximativ 12 lei, ceea ce este super afa