Treceți la conținutul principal

Trenuri curate, călătorii minunate!



C.F.R. Călători a lansat în luna aprilie Campania trenuri curate, călătorii minunate!, campanie ce se desfășoară la nivel național, în trenuri dar și alte locații feroviare.

Spuneți NU gunoaielor, optați pentru o călătorie civilizată, cu voie-bună și zâmbet pe buze! Până și indicatoarele vă cer asta și știu că SE POATE!! :) 



Campania este susținută de Ministerul Transporturilor și inițiată de C.F.R. Călători fiind bazată pe acțiuni de voluntariat, voluntari care vor călători în trenurile C.F.R. și vor face lobby printre pasageri, pentru susținerea Campaniei, iar activitățile propriu-zise de igenizare și salubrizare fiind susținute de salariații C.F.R., din considerație pentru călători!

De asemenea cei din cadrul C.F.R. Călători sunt deschiși comunicării, acceptă sugestii, opinii, tips and tricks-uri de la călătorii ce își doresc să contribuie în mod constructiv la îmbunătățirea călătoriilor cu trenul și vă așteapăt sugestiile la comunicare.calatori@cfrcalatori.ro



Din partea C.F.R. Călători, ca acțiuni concrete (luna august, desemnată și luna curățeniei): 


  • Vagoane (salubrizare radicală,curățare tapiţerie, cabine toalete, spălare-reparare perdele, etc)
  • Subansamble ale vagonului (demontarea şi vopsirea coşurilor de gunoi, etc);
  • Zona salonului și a compartimentelor (repararea melaminei deteriorate, a mecanismelor de acţionare a ferestrelor, închizătorilor şi opritorilor, verificarea uşilor, a mecanismelor acestora, efectuarea reglajului necesar);
  • Peroane urcare şi culoar lateral (verificarea și repararea sistemelor de rulare a uşilor laterale şi frontale, a mecanismelor de închidere-deschidere a uşilor de acces în vagon și a uşilor frontale acționate prin panoul electric;
  • Exteriorul cutiei vagonului (spălarea tablelor de indicaţie şi, unde este cazul, revopsirea acestora şi refacerea inscripţiilor);
  • Instalaţii electrice (verificarea și repararea funcţionării instalaţiilor de climatizare și ventilaţie, a instalaţiilor de iluminat și a dispozitivelor de afișaj) ;
  • Subansamble cu implicare în siguranţa circulaţiei (verificarea subansamblelor boghiului, a timoneriei de frână, ungerea articulaţiilor, verificarea aparatelor de tracţiune şi legare, de ciocnire).


De asemenea, AJUTORUL călătorilor pentru buna-desfășurare a Campaniei este esențial! Aveți curaj și atunci când sesizați că cineva încalcă regulile de bună-cuviință, spuneți! Șefii de tren (nașii) sunt acolo nu doar pentru a vă composta biletele ci și pentru a soluționa conflictele sau orice situații neplăcute ivite. Și dacă vă place cum vă servesc, un MULȚUMESC nu a omorât pe nimeni!

Plus că, dragi călători și voi puteți contribui la buna-desfășurare a campaniei:

- strângeți după voi (coșurile de gunoi sunt în fiecare vagon, puneți gunoiul acolo)
- când mergeți la W.C. gândiți-vă că după voi mai vin și alții și vor să găsească toaleta la fel de curată
- nu mai aruncați mucuri de țigări oriunde în jur
- nu încurajați cerșetoria 
- nu este cazul să vă dați frâu liber imaginației pe banchetele, măsuțele ori ușile vagoanelor

Dacă vreți să susțineți și voi campania, sau să aflați mai multe informații despre viitoarele campanii organizate de C.F.R. Călători, puteți da un like paginilor de Facebook:


Dacă aveți întrebări sau sugestii, puteți să comentați la acest articol și vă răspundem în cel mai scurt timp cu putință!


Eu zic să ne unim cu toții și să acționăm, căci merităm să călătorim civilizat!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Părerea mea despre produsele Cien la o lună de la testare

Deși am mai povestit despre produsele Cien  aici  și  aici , postarea de astăzi este dedicată întregului pachet primit spre testare. La aproximativ o lună de când am început să mă delectez cu aceste produse, pot afirma că deja mi-am făcut o părere și vă pot spune sincer ce cred eu despre ele. A se observa că gelul de duș e folosit intens- de la baie la pozat, că așa îi șade bine unui produs bun! Preferatele mele au fost crema de mâini și gelul de duș, pentru că hidratează pielea în profunzime, se absorb repede în piele și au un miros proaspăt, discret, pe care îl ador. Pot afirma că am devenit dependentă de aceste două produse, nu mă pot abține să nu le utilizez. Uneori chiar am impresia că inventez motive de a face duș, doar așa, să mă mai bucur puțin de mirosul plăcut al cremelor și de pielea fină, moale și bine hidratată- aproape ca a unui bebeluș. În ceea ce privește cremele de față, sunt mulțumită de ele, în ceea ce privește hidratarea sunt ok, lasă tenul catifelat, î

Cien Q10 cream

Vă povesteam acum câteva zile că am avut plăcerea de a fi selectată de  BuzzStore  și  Lidl  să particip la campania de testare  Cien . Dacă  gelul de duș  este preferatul meu, nici cremele Cien Q10 nu se lasă mai prejos! Și pentru că îmi place să vă încânt și cu câte un știați că, înainte de a îmi spune opinia despre Cien Q10 cream, ia uitați: "Conform unui test specializat realizat în 2014 în Italia, Cien de la  Lidl Romania  este cea mai eficientă cremă anti-rid, în comparație cu alte 14 creme de marcă care au făcut obiectul testării. Cele 15 creme au fost testate pe un eșantion de 1021 de femei, care s-au supus testărilor timp de o lună. Au fost măsurate prin analize de laborator specifice, capacitatea de hidratare şi eficacitatea anti-rid. În urma ambelor analize, Cien a ieşit nr.1!" Gama cuprinde: - cremă de zi antirid, cu factor  de protecție solară - cremă de noapte antirid, cu efect hidratant Ambele creme conțin Q10, complexul Liftactiv Intensive și a

Balea Hair Volume Powder

Abia m-am urnit să scriu postarea asta, atât de cald îmi e... Abia îmi mai funcționează mecanismele ce îmi pun creierașul în mișcare și deja încep să mă gândesc la răcoarea plăcută a toamnei... sau în cel mai bun caz a mării! De muncă, de nuntă, de dans... de pregătiri, vă spun sincer că nu mai am chef de nimic. Eu de fel nu suport prea bine căldura, dar acum am atins un grad RIDICAT de frustrare și nici nu dorm bine din cauză că îmi iese limba de trei coți. Se poate divorța de caniculă!? Că pe mine nu mă mai ajută nimic... Voi sunteți bine, cum rezistați?! Și acum că am dat drumul întregului năduf aici, să vă povestesc de pudra peste care am dat în weekend prin DM. E și ea în ton cu vara, căldura și toată nebunia exotică. Colorată, veselă, cu miros de cocos și alte nebunii, cu papagali fericiți și căpăcel pastelat! Aaaa și să nu uităm, este ediție limitată. Altfel nici nu o luam, nu?! Tubulețul conține 10 g produs, prețul este de aproximativ 12 lei, ceea ce este super afa