Treceți la conținutul principal

Canon- sau cum să răscolești amintiri din tocurile de hârtie

În vara când am luat examenul de capacitate (adică acum 1000 de ani...), unchiul meu ubber amator de tehnologie s-a gândit să mă răsplătească pentru cât de tocilară fusesem cu o imprimantă!

Așa că undeva pe la jumătatea verii ne-am trezit cu el la ușă și cu o cutie urișă (pe care o ținea în brațe mai ceva ca pe un bebeluș) în care stătea ea, IMPRIMANTA!

Vă spun sincer, nu am fost încântată, ba chiar m-am supărat că îmi face așa cadou... Eu visam vacanțe la mare, excursii la munte, mă luase un dor de ducă nebun de tot. Cer e că nu m-am arătat fascinată de cadoul primit. Desigur, unchiu' era atât de încântat (cât și pentru mine) că nu a băgat de seamă că nu prea îmi pasă de cadou.

Țin minte că în ziua aia a stat până seara la noi, meșterind la imprimantă, ridicând-o în slăvi. Știu asta pentru că seara când m-am întors din oraș el era încă la noi și scotea imagini pe bandă rulantă. A fost nevoie să îl momim ca să plece la el acasă.

După experiența asta ne-a sunat zilnic vreo două săptămâni să ne întrebe cum merge imprimanta și dacă o folosim. Îi spuneam că da, însă în realitate stătea neatinsă (o folosea pisica drept canapea- devenise chiar posesivă în ceea ce privește locul de odihnă).


Și imprimanta mea a zăcut așa până prin prima lună de liceu, când am descoperit noi că putem imprima cărți în engleză, cărți care la noi încă nu apăruseră. Și așa a început în toată clasa epidemia de imprimare... si citire! Știu că puneam pagini imprimate în caietele studențești și ne făceam că învățăm la istorie sau română (și așa părinții ne vedeu silitorii silitorilor). Totu a mers bine până la primele note de 3 și 4 și PRIMA ședință cu părinții... de unde mama a venit mov-verde-albăstruie, tunând și fulgerând.

Ala a fost momentul în care imprimanta și-a mutat domiciliu în dulapul maică-mii și era scoasă de acolo doar pentru imprimat proiecte pentru liceu.

Dar asta tot nu ne-a oprit să citim toate bombele alea de cărți găsite pe net... Stând să mă gândesc, în clasa a-IX-a au fost vremuri tulburi, cu note dezastruase, dar mai că aș spune că a fost cea mai frumoasă perioadă din timpul liceului.

Voi ce poveste aveți cu prima voastră imprimantă sau primul document imprimat? Mai știți care a fost prima voastră imprimantă? Aveți acasă una care să vă servească 24 din 24 (sau care să fie strict canapea pentru pisică)?

Dacă sunteți in dubii dacă să vă luați sau nu o imrpimantă, ei bine, atunci TREBUIE să aflați de campania celor de la Canon!


Campania “Canon Cashback plus 3 ani garanție” este valabilă în perioada 01.03.2016 – 30.06.2016 și  pune la dispoziție o serie de produse pentru care cumpărătorii vor primi înapoi o sumă de bani, plus o garanție extinsă cu o durată de 3 ani. Lista produselor aflate în promoție poate fi consultată accesând următorul link: http://www.canon.ro/officewarrantypromotion/

Mecanismul campaniei este următorul: 

- după achiziționarea unui produs Canon aflat în promoție, participantul trebuie să acceseze link-ul http://www.canon.ro/officewarrantypromotion/, să se înregistreze online prin intermediul formularului de pe site și să completeze numărul de serie al produsului, să scaneze și să încarce o copie a facturii sau a bonului fiscal - pe acestea să fie mențioante clar denumirile produselor achiziționate, și o fotografie a codului de produs și a codului EAN, aflate pe cutia produsului, în formularul de solicitare on-line. 

În urma înregistrării, participantul va primi un mail de confirmare. În cazul în care acest mail nu este primit, înregistrarea nu este validă.

Cu siguranță cu așa super oferte de la Canon nu puteți să vă duceți fuga-fuguța la magazin și să vă achiziționați cea mai chic imprimantă!

După vă aștept să îmi povestiți ce ați imprimat prima dată!

Eu recunosc că și acum (după 1000 de ani) încă îmi mai pierd timpul imprimând cărți și citindu-le pe sub mână!

Voi să nu faceți ca mine! Imprimați inteligent :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Părerea mea despre produsele Cien la o lună de la testare

Deși am mai povestit despre produsele Cien  aici  și  aici , postarea de astăzi este dedicată întregului pachet primit spre testare. La aproximativ o lună de când am început să mă delectez cu aceste produse, pot afirma că deja mi-am făcut o părere și vă pot spune sincer ce cred eu despre ele. A se observa că gelul de duș e folosit intens- de la baie la pozat, că așa îi șade bine unui produs bun! Preferatele mele au fost crema de mâini și gelul de duș, pentru că hidratează pielea în profunzime, se absorb repede în piele și au un miros proaspăt, discret, pe care îl ador. Pot afirma că am devenit dependentă de aceste două produse, nu mă pot abține să nu le utilizez. Uneori chiar am impresia că inventez motive de a face duș, doar așa, să mă mai bucur puțin de mirosul plăcut al cremelor și de pielea fină, moale și bine hidratată- aproape ca a unui bebeluș. În ceea ce privește cremele de față, sunt mulțumită de ele, în ceea ce privește hidratarea sunt ok, lasă tenul catifelat, î

Cien Q10 cream

Vă povesteam acum câteva zile că am avut plăcerea de a fi selectată de  BuzzStore  și  Lidl  să particip la campania de testare  Cien . Dacă  gelul de duș  este preferatul meu, nici cremele Cien Q10 nu se lasă mai prejos! Și pentru că îmi place să vă încânt și cu câte un știați că, înainte de a îmi spune opinia despre Cien Q10 cream, ia uitați: "Conform unui test specializat realizat în 2014 în Italia, Cien de la  Lidl Romania  este cea mai eficientă cremă anti-rid, în comparație cu alte 14 creme de marcă care au făcut obiectul testării. Cele 15 creme au fost testate pe un eșantion de 1021 de femei, care s-au supus testărilor timp de o lună. Au fost măsurate prin analize de laborator specifice, capacitatea de hidratare şi eficacitatea anti-rid. În urma ambelor analize, Cien a ieşit nr.1!" Gama cuprinde: - cremă de zi antirid, cu factor  de protecție solară - cremă de noapte antirid, cu efect hidratant Ambele creme conțin Q10, complexul Liftactiv Intensive și a

Balea Hair Volume Powder

Abia m-am urnit să scriu postarea asta, atât de cald îmi e... Abia îmi mai funcționează mecanismele ce îmi pun creierașul în mișcare și deja încep să mă gândesc la răcoarea plăcută a toamnei... sau în cel mai bun caz a mării! De muncă, de nuntă, de dans... de pregătiri, vă spun sincer că nu mai am chef de nimic. Eu de fel nu suport prea bine căldura, dar acum am atins un grad RIDICAT de frustrare și nici nu dorm bine din cauză că îmi iese limba de trei coți. Se poate divorța de caniculă!? Că pe mine nu mă mai ajută nimic... Voi sunteți bine, cum rezistați?! Și acum că am dat drumul întregului năduf aici, să vă povestesc de pudra peste care am dat în weekend prin DM. E și ea în ton cu vara, căldura și toată nebunia exotică. Colorată, veselă, cu miros de cocos și alte nebunii, cu papagali fericiți și căpăcel pastelat! Aaaa și să nu uităm, este ediție limitată. Altfel nici nu o luam, nu?! Tubulețul conține 10 g produs, prețul este de aproximativ 12 lei, ceea ce este super afa