sâmbătă, 23 ianuarie 2016

My star sign- Sagittarius

Ador să mă relaxez în două moduri simple: croșetând și făcând machiaje!

De data asta m-am relaxat concepănd un machiaj care să îmi reprezinte zodia! Rezultatul final...

Sagittarius inspired makeup
Adăugați o legendă


Mie mi-a plăcut tare mult cum a ieșit machiajul... 


Sagittarius inspired makeup


Față/face: Deborah dress me perfect foundation
                Catrice concealer
                TheBalm Mary Luminizer
                Kiko Invisible Powder

Ochi/eyes: Nyx concealer
                  Sleek Storm palette
                  TheBalm Mary Luminizer
                  Glazel Visage pigments
                  Douglas Mascara
                  Aura false lashes
                  Nyx eyeliner
                  Makeup Revolution eyebrow kit

Buze/lips: Max Factor Lipfinity 


Kisses!

12 comentarii:

  1. Imi place tare mult machiajul. Eu l-am mai vazut! Nu te urmaresc doar aici. Sunt atenta la fiecare postare a ta pe Facebook. Imi place tare mult machiajul ochilor. Dar ce gene ai! Dumnezeule! Imi plac foarte mult astfel de cordelute. Am si eu! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca esti atenta la tot ce se intampla aici. :*

      Ștergere
  2. Minunat iti sta cu nuanta asta de ruj! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult cum ti-a iesit machiajul.Sa mai faci si sa ni le arati.

    RăspundețiȘtergere
  4. imi plce machiajul ochilor si rujul se potriveste de minune,mi/ar place sa am si eu par lung sa fac impletituri si tot ce se mai poate face cu un par lung

    RăspundețiȘtergere