luni, 23 noiembrie 2015

Outfit of the week

Începem săptămâna cu o ţinută simpatică, ce prevesteşte iarna ce va veni. Este o ţinută clasică, în alb şi negru, pe care sinceră să fiu am ales-o pentru că reflectă starea mea de spirit din această perioadă!

Be a lady, wear a hat, stai chic and calm! The key to a man's heart.

Eşarfa am ales-o mai colorată pentru a aduce o pată de culoare, căci altfel consider că ţinuta ar fi mult prea mohorâtă.

Be a lady, wear a hat, stai chic and calm! The key to a man's heart.


                     Eng.: This week's outfit it's a classy! All in black and white, with cute snowflakes on the skirt,  that makes us think at winter (that by the way it's sooooo close).

I've choosed a colorful scarf, to bring some color in all that black and white, like a child's laugh!

Be a lady, wear a hat, stai chic and calm! The key to a man's heart.

                                                                       Fusta| skirt: C&A
                                                                      Dresuri| tights: Penti
                                                                  Cizme| boots: Deichmann
                                                                 Maleta| blouse: New Yorker
                                                                         Pălăria| hat: C&A
                                                    Pandantiv| pendant: Brandusa - Atena Ungurasu 
                                                             Cercei cu perle| pearls earrings: C&A 

Be a lady, wear a hat, stai chic and calm! The key to a man's heart.

Lots of kisses and a beautiful week for you all!

15 comentarii:

  1. Ce draguta esti, imi place enorm a doua poza. Nu ca nu mi-ar placea si celelalte dar aia......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era locul meu preferat de joaca in parcul de acasa. Si multumesc pentru comentariu :*

      Ștergere
  2. Imi plac pozele, imi place locul unde le-ai facut, imi place tinuta ta, imi placi tu. Cu alte cuvinte imi place totul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac pozele, imi place locul unde le-ai facut, imi place tinuta ta, imi placi tu. Cu alte cuvinte imi place totul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, o draguta ca de fiecare data. Pozele sunt facute intr-un parc din Focsani.

      Ștergere