marți, 17 februarie 2015

Rochiță tricotată!


               După cum știți, îmi plac lucrurile handmade, dar mai ales cele făcute de mine. În timpul liber, pe lângă alte activități, îmi place să tricotez.. și m-am gândit să împărtășesc cu voi o rochița tricotată la care am lucrat zilele acestea.
       


         Pentru că vremea este urâtă, am ales o culoare deschisă .. care să mai înveselească această atmosferă gri. Firul este de la Alize REAL 40, conține 60 % acrilic și 40 % lână, se spală la 30 de grade, este subțire, dar foarte pufos. Pentru această rochiță am folosit 3 ghemuri. Modelul nu este unul greu, și pentru cunoscătoarele în arta tricotajului o să vi-l detaliez:

Rândul  1: 2 ochiuri pe față, 2 pe dos ( se repetă  până la final )

Rândul  2:  ochiurile se tricotează așa cum se prezintă

Rândul  3:  2 ochiuri pe dos, 2 pe față ( se repetă până la final )

Rândul  4:  ochiurile se tricotează așa cum se prezintă

            Se repetă aceste rânduri până se ajunge la mărimea dorită.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu