sâmbătă, 7 februarie 2015

Miss Sporty High Red


Heeei, drăguțelor!





De ceva timp, voiam să-mi achiziționez un ruj roșu ... unul îndrăzneț din punctul meu de vedere. Am preferat să-mi iau unul mai ieftin, în condiția în care nu mi s-ar fi potrivit nuanța, rujul este de la Miss Sporty, în valoare de 10 lei.



Pot spune că am devenit fană Miss Sporty, dar mai ales a rujurilor de la aceștia, au  variate și foarte chic, potrivite pentru orice buzunar. Rujul are o textură foarte cremoasă, parcă se topește pe buze, de aceea (ca și dezavantaj) ... rezistă destul de puțin (cam 2-3 ore), iar mirosul este absolut sublim !!!



Detalii despre produs: nuanța este „ high red ”, numărul 059, eu l-am achiziționat din Kendra, dar îl puteți lua și din DM sau Carrefour.

Vouă vă plac produsele lor?




2 comentarii:

  1. eu nu am nimic de la ei..dar acesta arata sublim

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au produse tare faine si la preturi cat se poate de accesibile. Acum am vazut ca au o colectie simpatica foc, roz-bombon.

      Ștergere