Treceți la conținutul principal

Te anunț că... nu anunț!

România, anul 5602- populația țării se confruntă cu o criză nemaiîntâlnită în ultimii 2000 de ani. Croitorii, pictorii, bucătarii, bijutierii, scriitori etc., au pe stoc mai multă marfă decât și-ar fi imaginat vreodată, blocându-și astfel orice posibiliatea de a dezvolta noi produse.

Criza este cu atât mai profundă, cu cât restul populației abia dacă reușește să își găsească minimul de produse necesare. Zone întregi de pe teritoriul României suferă de un surplus de brioșe și cercei, pe când altele abia găsesc în magazine câteva bijuterii amarâte.

Autoritățile organizează ședințe peste ședințe, dar se pare că sunt depășite de situația nou ivită, negăsind momentan nicio soluție pentru a echilibra balanța.

Un grup de cercetători de la Universitatea Regiunilor Divizate au fost aleși pentru a concepe un plan de urgență în vederea soluționării crizei regiunilor.

Și cum până în urmă cu 2000 de ani sistemul implementat de Guvernul Regiunilor funcționase ca uns, cercetătorii au decis că cea mai bună strategie constă în consultarea arhivelor vechiului regat, pentru a vedea dacă România se confruntase în trecut cu o situație similară.

O idee bună, dar cum treburile mergeau extrem de încet, criza din România anului 5602 se adâncea din ce în ce mai mult...

Poate dacă ar fi avut acces la o platformă de tipul Anunțul Telefonic le-ar fi fost mai ușor, însă din 5602 până în 1990 e cale lungă, de mai bine de 3000 de ani. Iar asta presupune cercetarea a sute și sute de documente (electronice și nu numai)... treabă grea pentru o mână de cercetători.

Meșteșugarii dar și oamenii de rând deveneau din ce în ce mai irascibili așteptând o soluție pentru a rezolva criza din ținut... însă stilul lor de viață, dispersat, solitar și centrat pe tehnologie îi impiedicau să vadă cea mai simplă soluțio-rezolvare: anunțul!

Vă dați seama cât de ușor ar fi fost pentru maeștrii croșetei să își vândă colierele atent împletite, să le arate întregii populații, sub forma unui marketing de excepție!?


6502 însă și-a pierdut specialiștii în marketing, și-a pierdut jurnaliștii, redactorii, corectorii și experții în comunicare... 6502 este despre  tehnologie, individualism, locuințe high-tech și viteză.

Totuși, strategiile adoptate de 6502 încep să dea greș, vânzările stagnând... Cu siguranță bijutierii, atât de creativi în 6502 ar fi de-a dreptul iluminați dacă ar avea acces la tehnicile de marketing a anului 2019.

Ca să nu mai vorbim cât de util le-ar fi cercetătorilor dacă ar găsi în arhiva articolul privin factorul online în design-ul de bijuterii.

Totuși, nici cercetătorii, nici guvernanții, nici creatorii și nici populația de rând nu au găsit vechile articole, nu au idei de vânzare ori de a concepe un anunț, România rămânând blocată!

Dacă ar știi ei că în anii 2000, acei ani atât de îndepărtați și aparent înapoiați informația circula mult mai repede, anunțurile erau nucleul vânzărilor, achizițiile și vânzărilor fiind astfel mult facilitate.

6502 a uitat de strategii de marketing, de schimb de informații, de anunțuri... astfel, populația viitorului merge pe premisa că: te anunț că... nu anunț!

Și așa mărfurile rămân pe stoc, creatorii sunt în impas, clienții fără produse, iar cercetătorii tot caută și caută și caută... doar oare nu ar fi mai simplu să.... dea un anunț!?



Articol creat pentru Super Blog 2019, ediția de primăvară.


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Părerea mea despre produsele Cien la o lună de la testare

Deși am mai povestit despre produsele Cien  aici  și  aici , postarea de astăzi este dedicată întregului pachet primit spre testare. La aproximativ o lună de când am început să mă delectez cu aceste produse, pot afirma că deja mi-am făcut o părere și vă pot spune sincer ce cred eu despre ele. A se observa că gelul de duș e folosit intens- de la baie la pozat, că așa îi șade bine unui produs bun! Preferatele mele au fost crema de mâini și gelul de duș, pentru că hidratează pielea în profunzime, se absorb repede în piele și au un miros proaspăt, discret, pe care îl ador. Pot afirma că am devenit dependentă de aceste două produse, nu mă pot abține să nu le utilizez. Uneori chiar am impresia că inventez motive de a face duș, doar așa, să mă mai bucur puțin de mirosul plăcut al cremelor și de pielea fină, moale și bine hidratată- aproape ca a unui bebeluș. În ceea ce privește cremele de față, sunt mulțumită de ele, în ceea ce privește hidratarea sunt ok, lasă tenul catifelat, î

Cien Q10 cream

Vă povesteam acum câteva zile că am avut plăcerea de a fi selectată de  BuzzStore  și  Lidl  să particip la campania de testare  Cien . Dacă  gelul de duș  este preferatul meu, nici cremele Cien Q10 nu se lasă mai prejos! Și pentru că îmi place să vă încânt și cu câte un știați că, înainte de a îmi spune opinia despre Cien Q10 cream, ia uitați: "Conform unui test specializat realizat în 2014 în Italia, Cien de la  Lidl Romania  este cea mai eficientă cremă anti-rid, în comparație cu alte 14 creme de marcă care au făcut obiectul testării. Cele 15 creme au fost testate pe un eșantion de 1021 de femei, care s-au supus testărilor timp de o lună. Au fost măsurate prin analize de laborator specifice, capacitatea de hidratare şi eficacitatea anti-rid. În urma ambelor analize, Cien a ieşit nr.1!" Gama cuprinde: - cremă de zi antirid, cu factor  de protecție solară - cremă de noapte antirid, cu efect hidratant Ambele creme conțin Q10, complexul Liftactiv Intensive și a

Lansare Betano în România

Vă tot "amenințam" pe  Facebook  că vă spun pe unde am umblat ieri. Ei bine, a venit și momentul mult așteptat. Prin intermediul  Blogal Initiative  am avut plăcerea să iau parte la lansarea platformei on-line de pariur,  Betano . Lansarea a avut loc  Stadio- Restaurant cu Atrium  (un loc tare simpatic, sigur mai trec pe la ei- m-au cucerit cu cănuțele de cappuccino). Revenind la evenimentul de lansare, vă las mai jos câteva date oficiale, pentru că it's a must când vine vorba de astfel de proiecte. Comunicatul de presă spune cam așa: "Lider pe piața pariurilor sportive din Grecia și Cipru (sub marca Stoiximan), compania oferă pe piața din România produse de top, transmisiuni live ale competițiilor sportive și live casino, precum și servicii de înaltă calitate pentru membrii săi. Jucătorii au acces la peste 4.500 de ligi sportive locale și internaționale de top și pot paria pe 35 de tipuri de sporturi și activități, care se desfășoară oriunde