Treceți la conținutul principal

Kiko Cosmetics Review

 


When it comes to cosmetics and beauty products, I have some brands that I absolutely love - and Kiko is one of them!

Today I will share with you two of my favorite products from these brand: Invisible Touch Face Powder and Long Lasting Colour Lip Marker!

I've descovered Kiko Cosmetics some years ago (more than 10) and since then I totally love it! I'm quite sad that we can't find a Kiko store in Romania, but at least we can order (the online store having the optin to deliver in our country).

So, if you also like Kiko you can buy it online... I know is not the same thing, but is better than nothing!


So, about the lip marker - you can find these produc in 8 colours (from nudes to red) and if you haven't guess yet, my favorite is red (no. 105 True red)! 


And I like these lip marker so much that I have bought two pieces (in the same colour!!!) When I will be rich, maybe I will buy all 8 colours, who knows?!

Is a long lasting lip marker, easy to applie on lips (do to it's shape), with a nice fruity scent that I realy love.

Unlike the Max Factor Lipfinity lipsticks (that are also long lasting) these one is easier to remove from the lips with makeup remover products. 

These product do not drys my lips, but is not as strong as the Max Factor ones when it comes to oily foods (is in your food is some qind of oil, the lip marker is quite easily removed from lips) - but for me these is not an inconvenient.

I'm in love with it, design and shape- for it offers great precision when it comes to apply it on the lips!


The powder is the best powder I've ever tried since now and is so good that is no need to try others.

It fixes the foundation amazingly good, withouth chainging it's colour, being very easy to apply. 

I really have no words to describe how good these powder is!!!

Definitly a must have!!!




Please let me know how you prefer to read my articles - in romanian, english or both languages. Thank you very much!

Comentarii

  1. Ce frumoasa nuanță.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ești îndrăgostit de cineva și el/ea nu-ți răspund gestul, ești frustrat din cauza unei despărțiri, atunci poți folosi asta pentru a atrage acel iubit înapoi în viața ta. Îți readuce fostul înapoi și ajută la rezolvarea căsniciilor rupte. Viața este prea scurtă pentru a fi nefericit. Gandeste-te la asta. Meriți cea mai mare fericire și dragoste, Dr. DAWN mi-a restabilit căsnicia și poate face același lucru pentru tine.

    Notă: acesta este total inofensiv și nu are efecte secundare, contactați Dr DAWN,
    dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc Dr DAWN pentru că m-ai ajutat să-mi aduc înapoi iubita cu vraja ta de dragoste. Sunt atât de încântat că trăim fericiți împreună acum, cu adevărat, vraja ta de dragoste este 100% garantată și nu are efecte secundare. Spectatorii de acolo, dacă treci prin probleme de relație, vă sfătuiesc să contactați Dr. DAWN pentru vraja lui de dragoste. Vă asigur că vraja lui de dragoste poate rezolva relația ruptă și problema inutilității într-o clipă de ochi. Iată detaliile lui email: dawnacuna314@gmail.com sau WhatsApp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  4. Numele meu este Charlotte Parker. Viața mea s-a întors!!! După 2 ani de căsnicie ruptă, soțul meu m-a lăsat cu doi copii, am avut chef să pun capăt, aproape că m-am sinucis pentru că ne-a părăsit când viața noastră a început să aibă sens. Am fost dezamăgit emoțional în tot acest timp. Datorită unui vrăjitor numit Dr.Ogaga Kunta, l-am cunoscut online. Într-o zi credincioasă, în timp ce răsfoiam pe internet, am dat peste câteva mărturii despre acest vrăjitor. Unii oameni au mărturisit că și-a adus înapoi fostul iubit, alții au mărturisit că poate face o vrajă pentru a opri divorțul și, de asemenea, pentru a obține un loc de muncă bine plătit și așa mai departe. îl puteți contacta și pe adresa sa de e-mail (ogagakunta@gmail.com) El este uimitor, am întâlnit și o mărturie anume, era despre o femeie pe nume Vera, ea a mărturisit despre cum și-a adus înapoi fostul iubit în mai puțin de 2 ani. zile, iar la sfârșitul mărturiei ei a renunțat la e-mailul lui. După ce am citit toate acestea, am decis să încerc. L-am contactat prin e-mail și i-am explicat problema mea. o săptămână mai târziu, soțul meu s-a întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și suntem și mai fericiți ca oricând. Dr ogaga Kunta ești un bărbat talentat și nu mă voi opri din a-l publica pentru că este un om minunat. Dacă aveți o problemă și sunteți în căutarea unui vrăjitor real și autentic, încercați-l oricând, el este răspunsul la problemele dvs. din nou adresa lui de e-mail este (ogagakunta@gmail.com). sau (WhatsApp +2347047226342 el este cel mai bun vrăjitor care vă poate rezolva problemele.
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare
    6) Vrăji de despărțire
    7) soluție finală pentru ejaculatoină rapidă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Părerea mea despre produsele Cien la o lună de la testare

Deși am mai povestit despre produsele Cien  aici  și  aici , postarea de astăzi este dedicată întregului pachet primit spre testare. La aproximativ o lună de când am început să mă delectez cu aceste produse, pot afirma că deja mi-am făcut o părere și vă pot spune sincer ce cred eu despre ele. A se observa că gelul de duș e folosit intens- de la baie la pozat, că așa îi șade bine unui produs bun! Preferatele mele au fost crema de mâini și gelul de duș, pentru că hidratează pielea în profunzime, se absorb repede în piele și au un miros proaspăt, discret, pe care îl ador. Pot afirma că am devenit dependentă de aceste două produse, nu mă pot abține să nu le utilizez. Uneori chiar am impresia că inventez motive de a face duș, doar așa, să mă mai bucur puțin de mirosul plăcut al cremelor și de pielea fină, moale și bine hidratată- aproape ca a unui bebeluș. În ceea ce privește cremele de față, sunt mulțumită de ele, în ceea ce privește hidratarea sunt ok, lasă tenul catifelat, î

Cien Q10 cream

Vă povesteam acum câteva zile că am avut plăcerea de a fi selectată de  BuzzStore  și  Lidl  să particip la campania de testare  Cien . Dacă  gelul de duș  este preferatul meu, nici cremele Cien Q10 nu se lasă mai prejos! Și pentru că îmi place să vă încânt și cu câte un știați că, înainte de a îmi spune opinia despre Cien Q10 cream, ia uitați: "Conform unui test specializat realizat în 2014 în Italia, Cien de la  Lidl Romania  este cea mai eficientă cremă anti-rid, în comparație cu alte 14 creme de marcă care au făcut obiectul testării. Cele 15 creme au fost testate pe un eșantion de 1021 de femei, care s-au supus testărilor timp de o lună. Au fost măsurate prin analize de laborator specifice, capacitatea de hidratare şi eficacitatea anti-rid. În urma ambelor analize, Cien a ieşit nr.1!" Gama cuprinde: - cremă de zi antirid, cu factor  de protecție solară - cremă de noapte antirid, cu efect hidratant Ambele creme conțin Q10, complexul Liftactiv Intensive și a

Balea Hair Volume Powder

Abia m-am urnit să scriu postarea asta, atât de cald îmi e... Abia îmi mai funcționează mecanismele ce îmi pun creierașul în mișcare și deja încep să mă gândesc la răcoarea plăcută a toamnei... sau în cel mai bun caz a mării! De muncă, de nuntă, de dans... de pregătiri, vă spun sincer că nu mai am chef de nimic. Eu de fel nu suport prea bine căldura, dar acum am atins un grad RIDICAT de frustrare și nici nu dorm bine din cauză că îmi iese limba de trei coți. Se poate divorța de caniculă!? Că pe mine nu mă mai ajută nimic... Voi sunteți bine, cum rezistați?! Și acum că am dat drumul întregului năduf aici, să vă povestesc de pudra peste care am dat în weekend prin DM. E și ea în ton cu vara, căldura și toată nebunia exotică. Colorată, veselă, cu miros de cocos și alte nebunii, cu papagali fericiți și căpăcel pastelat! Aaaa și să nu uităm, este ediție limitată. Altfel nici nu o luam, nu?! Tubulețul conține 10 g produs, prețul este de aproximativ 12 lei, ceea ce este super afa