Treceți la conținutul principal

L'Oreal Mythic Oil

Bine v-am regăsit, după o absenţă considerabilă, ce-i drept. În cele aproximativ 12 luni (şi mai bine) de când nu am mai avut activitate pe această pagină, s-au întâmplat multe: atât în lumea largă, cât şi în lumea mea mică.

Ne-am mutat din Bucureşti, am făcut poteci la medici, am avut parte şi de bune şi de rele. Momentan încă încercăm să ne revenim după tornada de evenimente prin care am trecut şi unul dintre paşii spre normalitate am zis că ar fi revenirea mea pe blog.

S-au întâmplat muuuulte, dar cel mai mândră sunt de faptul că în sfârşit am devenit psiholog cu acte în regulă şi parent trainer. Dacă vă face plăcere, vă invit să mă urmăriţi şi pe pagina de Facebook Psiholog Amalia Marinescu şi site-ul aferent.

De asemenea, nu uitaţi că postez cu mare drag pe Instagram şi mi-ar face plăcere să ne întâlnim şi acolo.

Pe lângă cele de mai sus, mai coacem vreo două proiecţele interesante foc, aşa că rămâneţi prin preajmă. Poate că nu ne mişcăm la fel de repece ca înainte (sau la fel de repedem cum ne-am dori), dar încercăm să fim mai buni!

Sper că şi pe voi să vă regăsesc cu bine, sănătoşi, veseli şi că aţi trecut cu bine peste perioada aceasta puţin mai dificilă.

M-am gândit mult despre ce să fie postarea aceasta şi deşi înclinam mult tare de tot spre o carte, am zis că puţină frivolitate nu strică şi o să vă povestesc despre un produs de beauty descoperit recent, dar care îmi este tare drag: L'Oreal Mythic Oil pentru păr.



Ce trebuie să ştiţi încă de prima dată este că acest tip de ulei vine în două variante: pentru părul vopsit şi pentru toate tipurile de păr.Ce mi-am achiziţiona eu este uleiul destinat îngrijirii tuturor tipurilor de păr, în varianta de 100 ml.

Produsul conţine ulei de argan, conferă strălucire părului, prevenind deteliorarea şi electrizarea acestuia.


După cum spuneam, conţine ulei de argan şi vitamina E şi face parte din gama de produse profesionale de îngrijire a părului. 

Poate fi aplicat atât pe părul umed,  înainte de uscare, cât şi după uscarea acestuia cu foehnul, ceea ce pentru mine reprezintă un mare plus (mai ales că sunt destul de uitucă atunci când vine vorba de îngrijirea părului).

Produsul poate fi dozat cu ajutorul unei pompiţe, pentru părul meu (care este destul de lung) am nevoie de 2-3 pompiţe, ceea ce înseamnă că sticla de 100 ml o să îmi ajungă foarte mult timp de acum înainte.


De vreo 2 luni de când l-am descoperit îl utilizez după fiecare spălare şi sunt foarte mulţumită de el. Părul meu avea plăcerea de a se electriza înfiorător şi în sfârşit am găsit un produs care îl calmează. Doar pentru asta şi are 10 de la mine.

Se aplică uşor, nu îngraşă părul, îi conferă o strălucire aparte şi miroase incredibil de plăcut.

Ambalajul şi sticla sunt elegante şi simple, exact cum îmi place!



Eu mi-am comandat produsul online, iar dacă vă face cu ochiul, îl puteţi găsi pe Notino, la preţul de 80 de lei. Pare scump, nu o să neg, dar ţinând cont de cât de spornic este, 100 ml vă vor ajunge mult-foarte mult timp-  deci investiţia merită cu vârf şi îndesat.

Ca să nu mai zic că pare un produs special creat pentru oamenii leneşi (aşa ca mine). Se aplică uşor, nu este nevoie de "intervenţii" suplimentare, clătire, uscare, dezmierdare etc. Doar aplici uleiul pe păr şi gata, ai terminat! Şi unde mai pui că arăţi şi miroşi şi bine!

Dacă vă doriţi un păr mai strălucitor, disciplinat, îngrijit şi bine protejat, fără efort şi bătăi de cap, vă recomand cu mare drag L'Oreal Mythic Oil. Şi dacă îl încercaţi, sper să vă placă la fel de mult cum îmi place şi mie.

Până data viitoare, multă sănătate, spor în toate şi un weekend de poveste!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Părerea mea despre produsele Cien la o lună de la testare

Deși am mai povestit despre produsele Cien  aici  și  aici , postarea de astăzi este dedicată întregului pachet primit spre testare. La aproximativ o lună de când am început să mă delectez cu aceste produse, pot afirma că deja mi-am făcut o părere și vă pot spune sincer ce cred eu despre ele. A se observa că gelul de duș e folosit intens- de la baie la pozat, că așa îi șade bine unui produs bun! Preferatele mele au fost crema de mâini și gelul de duș, pentru că hidratează pielea în profunzime, se absorb repede în piele și au un miros proaspăt, discret, pe care îl ador. Pot afirma că am devenit dependentă de aceste două produse, nu mă pot abține să nu le utilizez. Uneori chiar am impresia că inventez motive de a face duș, doar așa, să mă mai bucur puțin de mirosul plăcut al cremelor și de pielea fină, moale și bine hidratată- aproape ca a unui bebeluș. În ceea ce privește cremele de față, sunt mulțumită de ele, în ceea ce privește hidratarea sunt ok, lasă tenul catifelat, î

Cien Q10 cream

Vă povesteam acum câteva zile că am avut plăcerea de a fi selectată de  BuzzStore  și  Lidl  să particip la campania de testare  Cien . Dacă  gelul de duș  este preferatul meu, nici cremele Cien Q10 nu se lasă mai prejos! Și pentru că îmi place să vă încânt și cu câte un știați că, înainte de a îmi spune opinia despre Cien Q10 cream, ia uitați: "Conform unui test specializat realizat în 2014 în Italia, Cien de la  Lidl Romania  este cea mai eficientă cremă anti-rid, în comparație cu alte 14 creme de marcă care au făcut obiectul testării. Cele 15 creme au fost testate pe un eșantion de 1021 de femei, care s-au supus testărilor timp de o lună. Au fost măsurate prin analize de laborator specifice, capacitatea de hidratare şi eficacitatea anti-rid. În urma ambelor analize, Cien a ieşit nr.1!" Gama cuprinde: - cremă de zi antirid, cu factor  de protecție solară - cremă de noapte antirid, cu efect hidratant Ambele creme conțin Q10, complexul Liftactiv Intensive și a

Lansare Betano în România

Vă tot "amenințam" pe  Facebook  că vă spun pe unde am umblat ieri. Ei bine, a venit și momentul mult așteptat. Prin intermediul  Blogal Initiative  am avut plăcerea să iau parte la lansarea platformei on-line de pariur,  Betano . Lansarea a avut loc  Stadio- Restaurant cu Atrium  (un loc tare simpatic, sigur mai trec pe la ei- m-au cucerit cu cănuțele de cappuccino). Revenind la evenimentul de lansare, vă las mai jos câteva date oficiale, pentru că it's a must când vine vorba de astfel de proiecte. Comunicatul de presă spune cam așa: "Lider pe piața pariurilor sportive din Grecia și Cipru (sub marca Stoiximan), compania oferă pe piața din România produse de top, transmisiuni live ale competițiilor sportive și live casino, precum și servicii de înaltă calitate pentru membrii săi. Jucătorii au acces la peste 4.500 de ligi sportive locale și internaționale de top și pot paria pe 35 de tipuri de sporturi și activități, care se desfășoară oriunde