Treceți la conținutul principal

Sport, dietă și-o poveste

Astăzi o să vorbim despre un subiect care mie sincer nu prea îmi place, pentru că îmi stârnește amintiri neplăcute.

Trăim vremuri tulburi să zic așa, vremuri în care aspectul exterior este cu mult mai important decât cel interior, iar standardele și șabloanele sunt tare prețuite.

Iar când vine vorba de noi, femeile, presiunea de a fi ca modelele din reclame, reviste etc. este, aș putea spune, uriașă!

Și dacă acum nu pot spune că am o problemă de greutate (deși recunosc, aș avea nevoie de ceva tonifiere), mai mică fiind eram destul de grăsuță. Grasă nu, căci slavă Domnului, moștenirea genetică m-a ajutat, dar grăsuță și rotunjoară da. Și am urât enorm lucrul ăsta, mai ales că eram prin școala generală când eram rumenă și rotunjoară.

Pot spune că datorez asta drăguțelor mele bunicuțe, care pe lângă motto-ul de "grasă și frumoasă", trăiau o concurență acerbă de cine îmi gătește cea mai bună mâncare și cea mai cea prăjitură, îndopându-mă ca pe curcani. Iar când bunicile stau gard în gard, credeți-mă, e practic imposibil să scapi de ele.

Intențiile nu le condamn, însă rezulatul da; căci în cursa lor de cine e cea mai bună bunică, mâncarea cui îți place mai mult etc. etc., până la urmă eu am fost cea care a suferit. Când deja simțeam că o iau razna, iar comentariile colegilor deja mă aduceau la disperare, am decis că e musai să fac ceva. Și aici intervine partea cu sport și dietă.

La partea cu smart diet recunosc că nu prea m-am priceput, tot ce făceam era să mănânc cât de puțin puteam și să merg la aerobit de 3 ori pe săptămână.

Mi-ar fi plăcut ca pe vremea aceea să existe un site, un program, niște surse serioase de documentare pentru a putea să țin o dietă sănătoasă.


Mă ajuta și mama cum putea, însă nu pot spune că mă puteam bizui pe cunoștințele ei, cu precădere că am prins perioada post-comunistă, iar sursele de informare, mâncatul sănătos și mișcarea nu erau luate în serios.

Mi-aș fi dorit să am pe cineva alături care să mă ajute să concep un meniu sănătos pentru a putea să trec mai ușor prin acea etapă a vieții mele.

Nu a fost o perioadă strălucită, cel puțin la partea cu mâncarea pot spune că a fost chiar nesuferită și cu certitudine nu mai vreau să trec prin așa ceva. Partea cu sportul mi-a plăcut cel mai mult, iar acum îi duc lipsa cu adevărat. Am de gând să revin la dance aerobic cât de curând, dar asta ar fi o altă poveste.

Ce vreau eu să subliniez este că înțeleg foarte bine ce înseamnă să ai câteva kilograme în plus, să te uiți în oglindă și să nu îți placă ceea ce vezi, să vrei să te schimbi și cumva să simți că o iei razna pentru că nu știi de unde să începi!

Este frustrant, este dificil, uneori exasperant! Știu ce înseamnă șușotelile pe la spate, știu ce înseamnă să nu te poți îmbrăca cu ce îți dorești pentru că îți spui că nu ești suficient de slabă ori frumoasă, știu ce înseamnă să vrei să fii altcineva! Și e normal, atâta timp cât nu te complaci în asta, ci te decizi să urci muntele.

Din fericire acum există mult mai multe informații, mai mulți specialiști și site-uri dedicate strict acestor probleme, gata oricând să te ajute, susțină și să îți ușureze munca.

Cam asta fac și cei de la Smart Diet! Se asigură că 7 zile din 7 ai ce mânca, exact așa cum trebuie: 3 mese pe zi, gustoase și sănătoase.


Și pentru că trăim într-o societate în care lipsa timpului este o mare problemă, ei se ocupă de tot: livrare, preparare și motivare!

În funcție de ce îți dorești sau ce îți place să mănânci, poți alege dintre pachetele white, purple și green, putând să le comanzi câte săptămâni la rând îți dorești. În colete găsești tot ce ai nevoie pentru a putea ține o dietă sănătoasă: micul dejun, prânzul, o gustărică și cina.

Mâncând ceea ce primești, făcând sport regulat și păstrându-ți o atitudine pozitivă, poți să îți îndeplinești visul de a arăta așa cum îți dorești.


Smart Diet este conceput atât pentru femei, cât și pentru bărbați, iar un pachet conține meniul pentru o săptămână întreagă. Tu alegi unde vrei să îți fie livrat, acasă ori la birou, iar partea absolut genială constă în faptul că există și pachete concepute special pentru vegetarieni!

Știu însă că de cele  mai multe ori este greu să reziști tentației... o ciocolățică îți face cu ochiul, o înghețată abia așteaptă să fie savurată, ori un șnițel crocant de îmbie... Uneori mi se întâmpla să
îmi fie atât de poftă de ceva peste zi, încât noaptea visam numai prăjituri și chifteluțe.

Nu e ușor, însă tot efortul a meritat. Dacă ar fi să mă uit în urmă, aș schimba doar atitudinea pe care o aveau bunicile față de mâncare și mine, însă drumul pe care a trebuit să îl cocoț nu neaparat, pentru că m-a învățat că uneori viața e și grea! Foarte grea, dar dacă muncești și crezi în tine, poți ajunge unde îți dorești.

Gândindu-mă la motivație, la ce m-a făcut să merg mai departe, vă spun sincer că a fost faptul că știam că în mod normal nu eram grăsuță și că am ajuns în situația aia printr-o conjunctură nefericită, mâncând tot ce mi se vâra sub nas ca să nu supăr pe nimeni.

Așadar, m-a motivat felul în care arătam înainte și conștientizarea faptului că nu trebuie să fac nimănui pe plac! Abia atunci, când am realizat că trebuie să mă pun pe primul plan, am reușit să mă eliberez: de frică, tristețe, rușine și grăsime!

Acum sunt bine: împăcată cu mine, împăcată cu modul în care concurau bunicile mele, cu tot prin ce am trecut. Însă de frica de a fi grăsuță nu am scăpat definitiv, iar asta este o problemă; căci îmi e groază de orice kilogram în plus, de orice suspiciune de grăsimuță ce planează asupra mea.

Așa că dragile mele, dacă sunteți sau ați fost cândva în aceeași poziție ca mine, vă înțeleg perfect. Și vreau să vă spun că acum nu mai trebuie să vă chinuiți singure, căci există și specialiști care înțeleg aceste frământări.

Dacă vreți să slăbiți un strop, să vă tonifiați, să vă pregătiți pentru vară sau un eveniment important, găsiți acel ceva ce vă motivează (căci este diferit de la persoană la persoană), faceți mișcare de câteva ori pe săptămână și mâncarea sănătoasă lăsați-o în seama celor de la Smar Diet.

Jos cu kilogramele, sus cu stima de sine!
Fără nopți nedormite, 
Doar cu burtici fericite 
Meniuri sănătoase
Și femei fericite.



Articol scris pentru Super Blog 2019, ediția de primăvară.

Comentarii

  1. Nu mai sunt "trasa prin inel", cum eram cand eram tanara, dar nici grasa ... oricum as fi, de diete nu ma tin ca intru în depresie! 😂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum nici eu nu ma mai bag la asa ceva, mai ales daca nu e cineva care sa ma coordoneze. Plus ca, Doamne ajuta, nu am nevoie. Sper nici sa nu mai vina momentul in care sa ma lupt iar cu sunculita.

      Ștergere
  2. Exercițiul fizic (antrenamentul) nu este suficient. De asemenea, trebuie să aveți grijă de dietă. Astăzi preferă "blacklatteoficial
    ". Este o cafea naturala. Eu o folosesc singură și îi sfătuiesc pe pacienți. Acesta este un mijloc natural, sigur și eficient pentru scăderea în greutate.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Părerea mea despre produsele Cien la o lună de la testare

Deși am mai povestit despre produsele Cien  aici  și  aici , postarea de astăzi este dedicată întregului pachet primit spre testare. La aproximativ o lună de când am început să mă delectez cu aceste produse, pot afirma că deja mi-am făcut o părere și vă pot spune sincer ce cred eu despre ele. A se observa că gelul de duș e folosit intens- de la baie la pozat, că așa îi șade bine unui produs bun! Preferatele mele au fost crema de mâini și gelul de duș, pentru că hidratează pielea în profunzime, se absorb repede în piele și au un miros proaspăt, discret, pe care îl ador. Pot afirma că am devenit dependentă de aceste două produse, nu mă pot abține să nu le utilizez. Uneori chiar am impresia că inventez motive de a face duș, doar așa, să mă mai bucur puțin de mirosul plăcut al cremelor și de pielea fină, moale și bine hidratată- aproape ca a unui bebeluș. În ceea ce privește cremele de față, sunt mulțumită de ele, în ceea ce privește hidratarea sunt ok, lasă tenul catifelat, î

Cien Q10 cream

Vă povesteam acum câteva zile că am avut plăcerea de a fi selectată de  BuzzStore  și  Lidl  să particip la campania de testare  Cien . Dacă  gelul de duș  este preferatul meu, nici cremele Cien Q10 nu se lasă mai prejos! Și pentru că îmi place să vă încânt și cu câte un știați că, înainte de a îmi spune opinia despre Cien Q10 cream, ia uitați: "Conform unui test specializat realizat în 2014 în Italia, Cien de la  Lidl Romania  este cea mai eficientă cremă anti-rid, în comparație cu alte 14 creme de marcă care au făcut obiectul testării. Cele 15 creme au fost testate pe un eșantion de 1021 de femei, care s-au supus testărilor timp de o lună. Au fost măsurate prin analize de laborator specifice, capacitatea de hidratare şi eficacitatea anti-rid. În urma ambelor analize, Cien a ieşit nr.1!" Gama cuprinde: - cremă de zi antirid, cu factor  de protecție solară - cremă de noapte antirid, cu efect hidratant Ambele creme conțin Q10, complexul Liftactiv Intensive și a

Balea Hair Volume Powder

Abia m-am urnit să scriu postarea asta, atât de cald îmi e... Abia îmi mai funcționează mecanismele ce îmi pun creierașul în mișcare și deja încep să mă gândesc la răcoarea plăcută a toamnei... sau în cel mai bun caz a mării! De muncă, de nuntă, de dans... de pregătiri, vă spun sincer că nu mai am chef de nimic. Eu de fel nu suport prea bine căldura, dar acum am atins un grad RIDICAT de frustrare și nici nu dorm bine din cauză că îmi iese limba de trei coți. Se poate divorța de caniculă!? Că pe mine nu mă mai ajută nimic... Voi sunteți bine, cum rezistați?! Și acum că am dat drumul întregului năduf aici, să vă povestesc de pudra peste care am dat în weekend prin DM. E și ea în ton cu vara, căldura și toată nebunia exotică. Colorată, veselă, cu miros de cocos și alte nebunii, cu papagali fericiți și căpăcel pastelat! Aaaa și să nu uităm, este ediție limitată. Altfel nici nu o luam, nu?! Tubulețul conține 10 g produs, prețul este de aproximativ 12 lei, ceea ce este super afa