Treceți la conținutul principal

Lumânări parfumate Flair Scent

Lumânările parfumate mi-au plăcut de când le-am descoperit pentru prima oară (cu ceva ani buni în urmă) și de atunci tot testez fel și fel de tipuri de lumânări, forme și brand-uri.

Unele mi-au plăcut, altele nu, dar niciodată nu am renunțat să încerc, să descopăr și să experimentez ( în toate domeniile, nu doar al lumânărelelor).

Iar căutările astea continue pentru a găsi lumânările perfecte pentru mine mi-au fost răsplătite în urmă cu vreo 2 săptămâni, când mi-am achiziționat prima lumânare marca Flair Scent.


Brand-ul îl știam de mult timp, dar cumva ceva mă oprea să apăs pe butonul de finalizare comandă. Șansa mea a fost un târg organizat în București, de unde mi-am cumpărat prima lumânărică. Și ne-au plăcut atât de mult (pisoiului, soțului și mie), încât am decis să mai achiziționăm câteva.

Cum soțului meu îi plac mult bujorii, am ales aroma de  bujori catifelați și pentru că Ducelui și mie ne plac freziile, ne-am dezmierdat cu frezii și pere.

Iar surpriza cea mare a fost că în colet am mai primit încă două mini-lumânărele: mochaccino și nopți orientale.

Ultima este deja mai bine de jumătate este consumată și ne place tare-tare mult. Bujorii catifelați stau triumfători pe noptieră, parfumându-ne suav nopțile și diminețile.

Cea cu frezii este de departe cea mai parfumată, dar și preferata mea! Mă duce cu gândul la grădina bunicii, la albinuțele și buburuzele ce zumzăie fericite printre flori, la după-amiezile senine petrecute pe băncuța din lemn de la țară, când ascultam povești din vremuri de mult apuse, delectându-ne cu limonadă acrișoară cu petale de trandafir.

Lumânările parfumate Flair Scent sunt făcute din ceară de soia și uleiuri parfumate și turnate în vase care mai de care.

Ceara de soia este o variantă naturală, mult mai potrivită ca parafina, iar avantajele utilizării unor lumânări din ceară de soia sunt:

- arde curat, nu emite fum toxic;

- arde mai încet, deci o durată mai mare de viață a lumânărilor;

- captează foarte bine mirosul uleiurilor parfumate;

- este ușor de spălat, doar cu apă și săpun, astfel recipientul în care a fost lumânarea poate fi reutilizat după terminarea acesteia;

- are un punct de ardere mai mic, ceea ce permite eliberarea aromelor în aer;

- mirosul plăcut se răspândește în întreaga casa chiar și când lumânarea nu este aprinsă.


Ce ador la brand-ul pe care Andra l-a creat este faptul că își toarnă lumânărelele în tot felul de vase, implicându-se în căutarea lor, un soi de vânătoare pe la magazinele de antichități, târguri de vechituri etc.! Iar dacă aveți pe acasă un vas/recipient preferat și vreți să îi dăruiți o a doua viață, Andra acceptă cu bucurie să le transforme în cele mai minunate lumânări.

Poate bomboniera veche a bunicii, ceșcuța de cafea a străbunicii sau poate o cutiuță misterioasă găsită la un târg de vechituri, poate deveni o aromată lumânare.

Dacă și vouă vă plac lumânările parfumate, încercați Flair Scent, sunt sigură că și voi o să le îndrăgiți la fel de mult ca mine.


Unde mai pui că vin atât de vesel împachetate, atât de frumos colorate și sunt atât de atent și migălos lucrate, încât să se potrivească fiecăruia în parte! Nu sunt doar simple lumânări, sunt povești, sunt amintiri, sunt frânturi de viață.

Poate că lumânăreasa-i vrăjitoare, cine știe?!


Comentarii

  1. Valeria Chertes9 martie 2019 la 23:55

    Sunt foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata tare bine ... dar se pare ca sunt toxice. Eu nu cred ca le-as suporta în casa. Excesul de parfum îmi da dureri de cap.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, sunt superbe! Daca sunt toxice sincer nu stiu sa iti spun exact. In ceea ce priveste ceara de soia, aia e safe. Uleiurile sunt cele care fac diferenta si nu stiu daca sunt esentiale sau sintetice. Mie dureri de cap imi dau cele de la Glade, Air Wich etc., iar acolo stiu sigur ca sunt sintetice. Cu produse ca acelea nici nu pot sta in aceeasi camera, ma sufoca.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Părerea mea despre produsele Cien la o lună de la testare

Deși am mai povestit despre produsele Cien  aici  și  aici , postarea de astăzi este dedicată întregului pachet primit spre testare. La aproximativ o lună de când am început să mă delectez cu aceste produse, pot afirma că deja mi-am făcut o părere și vă pot spune sincer ce cred eu despre ele. A se observa că gelul de duș e folosit intens- de la baie la pozat, că așa îi șade bine unui produs bun! Preferatele mele au fost crema de mâini și gelul de duș, pentru că hidratează pielea în profunzime, se absorb repede în piele și au un miros proaspăt, discret, pe care îl ador. Pot afirma că am devenit dependentă de aceste două produse, nu mă pot abține să nu le utilizez. Uneori chiar am impresia că inventez motive de a face duș, doar așa, să mă mai bucur puțin de mirosul plăcut al cremelor și de pielea fină, moale și bine hidratată- aproape ca a unui bebeluș. În ceea ce privește cremele de față, sunt mulțumită de ele, în ceea ce privește hidratarea sunt ok, lasă tenul catifelat, î

Cien Q10 cream

Vă povesteam acum câteva zile că am avut plăcerea de a fi selectată de  BuzzStore  și  Lidl  să particip la campania de testare  Cien . Dacă  gelul de duș  este preferatul meu, nici cremele Cien Q10 nu se lasă mai prejos! Și pentru că îmi place să vă încânt și cu câte un știați că, înainte de a îmi spune opinia despre Cien Q10 cream, ia uitați: "Conform unui test specializat realizat în 2014 în Italia, Cien de la  Lidl Romania  este cea mai eficientă cremă anti-rid, în comparație cu alte 14 creme de marcă care au făcut obiectul testării. Cele 15 creme au fost testate pe un eșantion de 1021 de femei, care s-au supus testărilor timp de o lună. Au fost măsurate prin analize de laborator specifice, capacitatea de hidratare şi eficacitatea anti-rid. În urma ambelor analize, Cien a ieşit nr.1!" Gama cuprinde: - cremă de zi antirid, cu factor  de protecție solară - cremă de noapte antirid, cu efect hidratant Ambele creme conțin Q10, complexul Liftactiv Intensive și a

Balea Hair Volume Powder

Abia m-am urnit să scriu postarea asta, atât de cald îmi e... Abia îmi mai funcționează mecanismele ce îmi pun creierașul în mișcare și deja încep să mă gândesc la răcoarea plăcută a toamnei... sau în cel mai bun caz a mării! De muncă, de nuntă, de dans... de pregătiri, vă spun sincer că nu mai am chef de nimic. Eu de fel nu suport prea bine căldura, dar acum am atins un grad RIDICAT de frustrare și nici nu dorm bine din cauză că îmi iese limba de trei coți. Se poate divorța de caniculă!? Că pe mine nu mă mai ajută nimic... Voi sunteți bine, cum rezistați?! Și acum că am dat drumul întregului năduf aici, să vă povestesc de pudra peste care am dat în weekend prin DM. E și ea în ton cu vara, căldura și toată nebunia exotică. Colorată, veselă, cu miros de cocos și alte nebunii, cu papagali fericiți și căpăcel pastelat! Aaaa și să nu uităm, este ediție limitată. Altfel nici nu o luam, nu?! Tubulețul conține 10 g produs, prețul este de aproximativ 12 lei, ceea ce este super afa