Treceți la conținutul principal

Târgul Cărții la ceas aniversar



Târgul Cărții împlinește 5 anișori și îi sărbătorește cu reduceri pe măsură! Astfel, la secțiunea anticariat vă așteaptă cu reduceri de până la 50%, cel mai mic plecând de la 5 lei, iar la secțiunea librărie, reducerile sunt de până la 90% reducere!

O ocazie excelentă de a vă îmbogăți biblioteca cu titluri precum MașenkaPictorul fără glas sau Vulpea albastră la prețuri mici-miciiiiiiiiii. Iar marele avataj este că puteți răsfoi cărțile achziționate în 24 de ore, cei de la Târgul Cărții având un serviciu excelent de livrare rapidă!

Și pentru că nu puteam lăsa ca aniversarea de 5 ani să treacă fără a aduce în prim-plan proiectele și munca celor de la Târgul Cărții, mi-am zis să îi abordez cu un scurt interviu, pentru a vă aduce vouă, cititorii mei, mai aproape de cei ce au pus bazele acestui proiect.

Vă las mai jos mini-interviul.


Î: Ce v-a determinat să puneți bazele Târgul Cărții?

R: Târgul Cărții are o poveste lungă. Este un proiect pornit în urmă foarte mulți ani, încă de pe vremea studenției, atunci când făceam comerț cu cărți mai mult din pasiune pentru cărțile valoroase decât pentru profitul realizat. Cu timpul, însă, am realizat că este o treabă foarte serioasă. Astfel s-a născut ideea de a pune în circulație cărțile valoroase ce stau în bibliotecile oamenilor, ca și concept în jurul căruia să dezvolt o afacere. A aduce către cititori cărți ce în mod normal sunt "abandonate" prin bibliotecile oamenilor este unul dintre conceptele ce stau la baza business-ului Târgul Cărții. Se poate spune că această idee este cea care m-a determinat să pun bazele Târgul Cărții.
Î: Ce satisfacții vă aduce această afacere?

R: Dacă Târgul Cărții s-a născut în jurul conceptului de a aduce cititorilor cărți valoroase, ce altfel ar "putrezi" în unele biblioteci, atunci când mă uit la numărul de cărți ce ajung la clienții noștri în fiecare lună am sentimentul că am pus în valoare acele cărți. Iar aceast lucru oferă satisfacția cea mai mare. Ca o comparație, dacă legendarul Robin Hood lua de la cei ce aveau și dădea celor ce nu aveau, Târgul Cărții ia de la cei ce au cărți valoroase și le oferă celor ce nu au aceste cărți valoroase. Îmi place să cred că Târgul Cărții este un fel de haiduc al literaturii, ce ia și oferă cărți valoroase, punând astfel în valoare cărțile.
Î: Ce greutăți intampinați?

R: Târgul Cărții a crescut foarte repede iar asta a dat multe dureri de cap. De la an la an operațiunile se dublează ca și volum, iar asta este o adevărată provocare, o adevărată greutate. Pot spune că una dintre principalele greutăți întâmpinate este cea legată de a ține pasul cu creșterea volumului de vânzări. În spatele volumului mare de vânzări stă managementul eficient al unei librării imense din care ies și intră foarte multe cărți - iar asta este o provocare imensă. Ca anticariat de cărți, o altă greutate întâmpinată este cea legată de a-i convinge pe oameni să-și vândă cărțile. Cei mai mulți oameni consideră cărțile ca pe proprietăți de o viață. Odată citite, cărțile sunt considerate obiecte de care nu te mai poți despărți. Iar aici întâmpinăm greutăți: să îi convigem pe oameni că o carte valoroasă trebuie să fie citită de cât mai mulți oameni în loc să fie abandonată în bibliotecă.
Î: Ce proiecte de viitor aveți?R: Pe lângă zona de anticariat de cărți în mediul online, unde suntem lideri, avem în vedere să intrăm mai puternic pe segmentul de carte nouă. Rețeta de succes, ce ne-a adus locul 1 pe segmentul cărților de anticariat, vrem să o extindem și pe segmentul de carte nouă, acolo unde, printr-o politică de prețuri reduse, ne dorim să ajungem printre liderii pieței. Libmag este numele brandului cu care Târgul Cărții va ataca piața de carte din România, atât în mediul online cât și offline. Am deschis deja un magazin fizic sub acest brand și avem în plan să deschidem și altele. Vom lansa în curând magazinul online www.libmag.ro pe care vom comercializa carte nouă la prețuri foarte bune. Ca o concluzie a planurilor de viitor, putem spune că proiectul nostru de viitor este să devenim un jucător important pe piața de carte din România.

Dacă încă nu ați avut curiozitatea de a arunca un ochi pe site-ul celor de la Târgul Cărții, este momentul să le faceți o vizitiă. Și dacă tot sunteți acolo, nu plecați fără câteva cărți (au un preț excelent în momentul de față)!

Ca să nu mai vorbim de gama variată, titlurile interesante și serviciile impecabile. Și vă spune asta cineva care primește cu drag fiecare comandă. Cu drag, atenție și mare profesionalism.

LA MULȚI ANI TÂRGUL CĂRȚII!!! Să creșteți mari și frumoși, pătrându-vă în serviciile impecabile. Aștept să vă intervievez și la aniversarea de 10 ani!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Părerea mea despre produsele Cien la o lună de la testare

Deși am mai povestit despre produsele Cien  aici  și  aici , postarea de astăzi este dedicată întregului pachet primit spre testare. La aproximativ o lună de când am început să mă delectez cu aceste produse, pot afirma că deja mi-am făcut o părere și vă pot spune sincer ce cred eu despre ele. A se observa că gelul de duș e folosit intens- de la baie la pozat, că așa îi șade bine unui produs bun! Preferatele mele au fost crema de mâini și gelul de duș, pentru că hidratează pielea în profunzime, se absorb repede în piele și au un miros proaspăt, discret, pe care îl ador. Pot afirma că am devenit dependentă de aceste două produse, nu mă pot abține să nu le utilizez. Uneori chiar am impresia că inventez motive de a face duș, doar așa, să mă mai bucur puțin de mirosul plăcut al cremelor și de pielea fină, moale și bine hidratată- aproape ca a unui bebeluș. În ceea ce privește cremele de față, sunt mulțumită de ele, în ceea ce privește hidratarea sunt ok, lasă tenul catifelat, î

Cien Q10 cream

Vă povesteam acum câteva zile că am avut plăcerea de a fi selectată de  BuzzStore  și  Lidl  să particip la campania de testare  Cien . Dacă  gelul de duș  este preferatul meu, nici cremele Cien Q10 nu se lasă mai prejos! Și pentru că îmi place să vă încânt și cu câte un știați că, înainte de a îmi spune opinia despre Cien Q10 cream, ia uitați: "Conform unui test specializat realizat în 2014 în Italia, Cien de la  Lidl Romania  este cea mai eficientă cremă anti-rid, în comparație cu alte 14 creme de marcă care au făcut obiectul testării. Cele 15 creme au fost testate pe un eșantion de 1021 de femei, care s-au supus testărilor timp de o lună. Au fost măsurate prin analize de laborator specifice, capacitatea de hidratare şi eficacitatea anti-rid. În urma ambelor analize, Cien a ieşit nr.1!" Gama cuprinde: - cremă de zi antirid, cu factor  de protecție solară - cremă de noapte antirid, cu efect hidratant Ambele creme conțin Q10, complexul Liftactiv Intensive și a

Lansare Betano în România

Vă tot "amenințam" pe  Facebook  că vă spun pe unde am umblat ieri. Ei bine, a venit și momentul mult așteptat. Prin intermediul  Blogal Initiative  am avut plăcerea să iau parte la lansarea platformei on-line de pariur,  Betano . Lansarea a avut loc  Stadio- Restaurant cu Atrium  (un loc tare simpatic, sigur mai trec pe la ei- m-au cucerit cu cănuțele de cappuccino). Revenind la evenimentul de lansare, vă las mai jos câteva date oficiale, pentru că it's a must când vine vorba de astfel de proiecte. Comunicatul de presă spune cam așa: "Lider pe piața pariurilor sportive din Grecia și Cipru (sub marca Stoiximan), compania oferă pe piața din România produse de top, transmisiuni live ale competițiilor sportive și live casino, precum și servicii de înaltă calitate pentru membrii săi. Jucătorii au acces la peste 4.500 de ligi sportive locale și internaționale de top și pot paria pe 35 de tipuri de sporturi și activități, care se desfășoară oriunde