Treceți la conținutul principal

Operațiunea planul trienal

Cei de la Blogal Initiative au lansat o campanie tare faină! Faină, dar în același timp complicată- drept dovadă m-am mobilizat și decis să scriu despre ea fix în ultima zi.

Provocarea campaniei- să îmi imginez că sunt șeful Blogal Initiative. Grea provocare ținând cont că nu îmi place să fiu șef... Dar am zis să fac o încercare și să îmi pun mintea la contribuție concepând un plan trienal în scopul unei bune funcționări a Blogal Initiative.

Înainte de a da startul planului meu, ar trebui mai întăi să vedem ce înseamnă Blogal Initiative:


Să fii șef e o responsabilitate mare, ce aduce după sine și mari satisfacții dar și MARI riscuri. A risca nu-i pasiunea mea, dar îmi plac oamenii și interacțiunea cu ei- îmi place să scriu și ador să țin training-uri, dar să fiu și în centrul evenimentelor.

Drept urmare planul meu trienal ideal ar fi o sinestezie între cele enumerate mai sus și un strop de raționalitate.

În primul rând, ca orice manager (sper) mi-aș dori să îmi extind compania, să o ajut să crească și să își întindă piciorușele în toate colțurile tărișoarei ăsteia și poate chiar și în alte țărișoare. Mi-ar plăcea ca pe lângă existența campaniilor scrise să putem forma o echipă care să călătorească prin România și să țină diverse întâlniri și training-uri cu pasionații de scris și blogging, în urma cărora să descopere tinere talente. Și pentru că sunt tinere talente, să investim timp si energie în dezvoltarea lor și să devină parte a Blogal Initiative.


Mi-ar mai surâde ideea implementării unor internship-uri, să zicem câte un program pe an, de aproximativ 3 luni, pe perioada verii. În ceea ce privește selecția candidaților pentru internship aș fi atentă la implicarea în campaniile din timpul anului, la motivația aplicanților, creativitate și musai un interviu face to face.


Și pentru că îmi plac copilașii și tot ce ține de dezvoltare personală, aș da startul unor mini-programe de dezvoltare personală pentru angajați, adaptate în funcție de nevoile fiecăruia, precum și a unor programe de familiarizare a elevilor cu ce înseamnă presa online, blogging-ul, jurnalismul, etc. A educa noua generație e un must și consider că există metode mai bune de a o face decât prin metoda clasică.

În cazul programelor pentru elevi aș trimite echipe de voluntari în școli, să le vorbească despre ceea ce facem, iar doritorii vor completa un formular și vor concepe un articol, în funcție de care să poată participa la mini-program.


Și pentru că ador competiția, aș pune bazele unui concurs marca Blogal Initiative, parte separată a campaniilor deja existente și care desigur aș vrea să rămână fix așa cum sunt. Concursul acesta ar fi adresat tuturor celor înscriși pe platforma online și ar consta dintr-un număr de articole și provocări pe care ar trebui să le ducă la bun-sfârșit concurenții. L-aș concepe pe 4 etape, în urma fiecărei etapă fiind eliminat un număr de participanți. Primele trei probe ar fi scrise, iar ultima aș vrea să fie live, de tipul unui debate. Aș alege un singur câștigător, iar premiul ar fi oportunitatea de a lucra în cadrul companiei ca și colabrator sau angajat propriu-zis.

Iar la final, pentru că e nevoie și de fun și voie bună, aș mai adăuga la planul ăsta trienal o vacanță simpatică la mare ori la munte pentru toți angajații, căci de, mai trebuie să ne deconectăm și noi.

Așadar, ingredientele planului trienal sunt simple:

- pasiune
- voie-bună
- muncă
- voință
- determinare
- chef de viață
- un strop de iubire

Dar e cale lungă până să ajung eu șef, așa că mai bine le urez celor de la Blogal Initiative LA MULȚI ANI fericiți și viață lungă!


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Părerea mea despre produsele Cien la o lună de la testare

Deși am mai povestit despre produsele Cien  aici  și  aici , postarea de astăzi este dedicată întregului pachet primit spre testare. La aproximativ o lună de când am început să mă delectez cu aceste produse, pot afirma că deja mi-am făcut o părere și vă pot spune sincer ce cred eu despre ele. A se observa că gelul de duș e folosit intens- de la baie la pozat, că așa îi șade bine unui produs bun! Preferatele mele au fost crema de mâini și gelul de duș, pentru că hidratează pielea în profunzime, se absorb repede în piele și au un miros proaspăt, discret, pe care îl ador. Pot afirma că am devenit dependentă de aceste două produse, nu mă pot abține să nu le utilizez. Uneori chiar am impresia că inventez motive de a face duș, doar așa, să mă mai bucur puțin de mirosul plăcut al cremelor și de pielea fină, moale și bine hidratată- aproape ca a unui bebeluș. În ceea ce privește cremele de față, sunt mulțumită de ele, în ceea ce privește hidratarea sunt ok, lasă tenul catifelat, î

File de iubire

Când aveam fundițe-n păr și rochițe cu buline, Visam la marea iubire,  Ca-n romanele citite pe sofa de străbunica. Am crescut cam repejor Și cu mare bucurie rochița de școlăriță am îmbrățișat. Dar la visul de iubire tot n-am renunțat. La liceu, cu lumea-n cap și speranțe de-mplinire, Am fugit după iubire... Doar că lesne mi-am dat seama că nu-i totu' ca-n romane Și tare m-am supărat pe romanele citite, Pe poveștile trăite și personajele iubite. Dar când timpu a mai trecut Și mai mare am crescut, Ușor am realizat că mitul despre iubire Poate fi înfăptuit lângă omul potrivit. De-a lungul timpului, dar mai ales în facultate, am învățat că un bun scriitor este acela care a cunoscut viața cu tot ce presupune ea: greutăți, bucurii, suișuri și coborâșuri, durere și fericire, lacrimi, agonie, disperare- dar nu s-a lăsat înfrânt de ele, ci le-a împletit cu măiestrie în povești inedite, ce fac delicul publicului. Și asta tocmai pentru că cititorul î

Cien Q10 cream

Vă povesteam acum câteva zile că am avut plăcerea de a fi selectată de  BuzzStore  și  Lidl  să particip la campania de testare  Cien . Dacă  gelul de duș  este preferatul meu, nici cremele Cien Q10 nu se lasă mai prejos! Și pentru că îmi place să vă încânt și cu câte un știați că, înainte de a îmi spune opinia despre Cien Q10 cream, ia uitați: "Conform unui test specializat realizat în 2014 în Italia, Cien de la  Lidl Romania  este cea mai eficientă cremă anti-rid, în comparație cu alte 14 creme de marcă care au făcut obiectul testării. Cele 15 creme au fost testate pe un eșantion de 1021 de femei, care s-au supus testărilor timp de o lună. Au fost măsurate prin analize de laborator specifice, capacitatea de hidratare şi eficacitatea anti-rid. În urma ambelor analize, Cien a ieşit nr.1!" Gama cuprinde: - cremă de zi antirid, cu factor  de protecție solară - cremă de noapte antirid, cu efect hidratant Ambele creme conțin Q10, complexul Liftactiv Intensive și a